کد خبر : 1256014 | 08 مرداد 1394 ساعت 13:59 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی:تمام دنیامیداندکه من مهاجم بزرگی هستم

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن عنوان کرد که تمام دنیا می‌داند که او مهاجم بزرگی است و می‌تواند در پستی میانی تر در پی اس جی بازی کند.

کاوانی:تمام دنیامیداندکه من مهاجم بزرگی هستم
به گزارش "ورزش سه"، کاوانی سال 2013 از ناپولی راهی پی اس جی شد ولی با حضور زلاتان، بیشتر در پست‌های کناری بازی گرفته می‌شود. او که بیشتر علاقه دارد در میانه‌های خط حمله بازی کند، بارها اعتراض خود نسبت به این موضوع را ابراز کرده است. با افت آمار گلزنی، شک و شبهه های زیادی درباره کیفیت کاوانی به وجود آمده ولی مهاجم اروگوئه ای عنوان کرد که همه می‌دانند او مهاجم با کیفیتی است.

او گفت:" خیلی چیزها درباره شرایط من گفته شده ولی تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که باشگاه احساس و اهداف من را به خوبی می‌شناسد. من با پی اس جی قرار داد دارم و به آن احترام می‌گذارم. در پاریس احساس خوبی دارم. خوشحالم که اینجا هستم. هدف من و باشگاه یک چیز است و آن گلزنی است. می‌خواهم یک فصل عالی را تجربه کرده و به خط حمله تیم کمک کنم. 100 در صدر در اختیار تیم خواهم بود. همیشه گفته ام که بیشتر دوست دارم در میانه های خط حمله بازی کنم و در آن پست خودم را ثابت کردم. همه می‌دانند که کاوانی یک مهاجم نوک عالی است. درست است که می‌توانم در دیگر پست‌ها هم بازی کنم ولی همیشه دوست داشتم در نوک خط حمله باشم."

دیدگاه‌ها