کد خبر : 1256030 | 08 مرداد 1394 ساعت 15:31 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ خاموش حرکت می کنیم

بدرلو: فولاد عقب نمی کشد

فولادهای خوزستان باید در اولین بازیشان به مصاف راه آهن بروند آن ها که چند سال است پشت سر هم مدعی هستند نمی خواهند امسال نیز از دیگر رقیبان عقب بمانند.

بدرلو: فولاد عقب نمی کشد
به گزارش "ورزش سه" مهدی بدرلو در مورد شرایط فولاد گفت: خدا را شکر تیم در شرایط خوبی قرار دارد از طرفی میانگین سنی تیم پایین آمده و جوان های با انگیزه ای به جمع ما اضافه شده اند شاید دو نفر از بازیکنانی که به فولاد آمده اند پارسال شرایط خوبی در تیم های خود نداشتند اما مهم انگیزه ای هست که دارند ما امسال جوانگرایی کرده ایم و چراغ خاموش حرکت می کنیم‌.

او در مورد شرایط لیگ امسال ادامه داد: احساس می کنم امسال لیگ با کیفیت تری داریم شک نکنید فاکتوری که تیم فولاد دارد به کمکش می آید و آن هم فاکتور سرعت هست دوندگی تیم ما خیلی خوب است و بچه ها سعی می کنند تاکتیک اسکوچیچ را اجرا کنند.

هافبک سرخ پوشان اهواز در مورد مدعیان دیگر نظرش را اینگونه بیان کرد: تمام تیم ها تجربه و انگیزه دارند و مهره های خوبی را جذب کردند مثل تراکتور،نفت،استقلال،پرسپولیس،سپاهان و غیر.امسال مدعی زیاد است و فولاد می خواهد چراغ خاموش حرکت کند ما با بچه ها هم قسم شده ایم امسال سهمیه را بگیریم و هوادارانمان هم در این راه ما را حمایت می کنند پارسال هم می توانستیم سهمیه بکیریم و یا قهرمان شویم ولی در لحظه آخر کم آوردیم ،آسیب دیدگی و فشار در طول فصل زیاد بود درست است امسال رقیبان زیادی داریم اما تا آخرین لحظه عقب نمی کشیم.

این بازیکن در مورد اینکه طلب هایشان را دریافت کرده اند یا خیر گفت: درصد زیادی از پول های سال قبل را گرفته ایم و‌با شروع بازی ها و طی شدن مراحل اداری درصدی از پول های امسال را نیز می گیریم،تا الان که مشکلی از لحاظ پرداختی ها نداشته ایم و این مسئله نکته مثبتی است.

بدرلو در مورد داشتن سه سهمیه توسط خوزستان در لیگ برتر نطرش را اینگونه بیان کرد: خوزستان یک استان خیلی پهناور است و استعداد های زیادی دارد و جوان های علاقه مند زیاد است ما در لیگ های پایین تر نیز سهمیه داریم انشاالله فولاد نوین هم تیم داری خواهد کرد انشاالله در کنار دو تیم خوزستانی دیگر ما هم بتوانیم خوب کار کنیم و یک جام بیاوریم.

وی در پایان در مورد دیدار فردا با راه آهن افزود: در فوتبال ایران بحث روانی خیلی تاثیرگذار است و آقای کاظمی هم استاد بحث های روانی است و با صحبت هایی که انجام می دهد تیمش را سرحال می کند قطعا بازیکنان این تیم زمانی که بلاتکلیف هم بودند تمریناتی را انجام داده اند بازی سختی است و نمی شود آن را آنالیز کرد ولی در خانه خودمان بازی داریم و محکوم به برد هستیم.

دیدگاه‌ها