کد خبر : 1256065 | 08 مرداد 1394 ساعت 18:20 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ : تراکتور به ما حقوق بدهد

دراگان اسکوچیچ ضمن رضایت از شرایط تیم فولاد گفت از هواداران خواهش می کنم که غدیر را برای تیم های مهمان جهنم کنند.

اسکوچیچ : تراکتور به ما حقوق بدهد
به گزارش "ورزش سه" دراگان اسکوچیچ در اولین نشست خبری لیگ پانزدهم که پیش از بازی با راه آهن برگزراد شد  صحبت های جالبی در مورد اتفاقات پیرامون تیم فولاد کرده است که در زیر آمده است :

دنبال اهداف بالایی هستم  
من قول داده‌ام که سخت کار کنم و با شناختی که از من دارید می‌دانید که دنبال اهداف بالایی هستیم. من حرفه‌ای هستم و منطقی نیست به کسی قولی بدهم آن هم وقتی دیدگاه خاصی در خصوص دیگر تیم های لیگ نداریم.از روند آماده سازی تیمم راضی هستم و طبیعی است بازیکنانی که در ابتدا می خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم ولی جوانانی که جایگزین کردیم به صورتی هستند که از کارکردن با آن‌ها راضی هستیم. من روز گذشته خدمت مدیریت باشگاه گفتم وضعیت ما مانند هواپیمایی است که در حال پرواز است و باید همیشه سعی کنیم با حفظ قطعات هواپیما آن را برای مدت طولانی در حال پرواز ببینیم.

جوان تر شده ایم
طبیعی است وقتی تیمی داشته باشیم که بیشتر آن را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند به تبع آن کمی مشکل به وجود می آید ولی با این حال خوشحالم تیم ما نسبت به سال گذشته جوان تر شده است. ما حتی از دوران آماده سازی تیم و بازی های تدارکاتی که داشته ایم رضایت داریم. بازی های تدارکاتی ما خارج از انتظار ما انجام شده و امیدوارم همان بازی‌هایی که در دیدارهای تدارکاتی انجام دادیم را در لیگ تکرار کنیم.

خانزاده تنها 5 هفته حضور ندارد
مطمئن باشید قراردادی که با خانزاده بستیم از منافع باشگاه و تیم حمایت می‌کند.متاسفانه من در موقعیتی نیستم که محرومیت آقای خانزاده را کاهش دهم و این طور که به من گفتند او تا هفته پنجم نمی‌تواند بازی کند. ما هم با باشگاه بر این اساس هماهنگ کردیم که او تا این هفته نمی‌تواند بازی کند و بر همین اساس قرارداد بستن با او بلامانع است هرچند دوست داریم منافع باشگاه به طرق دیگری حفظ می‌شد . فراموش نکنید بازیکنان سربازی هستند که با ما قرارداد دارند ولی اکنون برای باشگاه های دیگر می‌خواهند بازی کنند.همان طور که خودتان می‌دانید این طور مسائل در اینجا نرمال است هرچند امیدوارم خانزاده از هفته پنجم در اختیار تیم قرار بگیرد. من فردی هستم که حق را به بازیکن خاطی نمی دهم ولی انسان جایز الخطا است و این را هم باید بگویم اگر این اختیار در دست من بود دوست داشتم آقای والی از همین امروز در اختیار تیم قرار بگیرد و با ما کار کند. دوست دارم هواداران این مسائل را بدانند که من در این موقعیت هستم. و این را نیز باید بگویم که ایوب والی بازیکن باارزشی برای من است.

تراکتور سازی به ما حقوق بدهد
از تراکتورسازی خواهش می‌کنم با توجه به اینکه برای آن‌ها بازیکنانی را تربیت می‌کنیم حقوقی به ما بدهند. ما هر ساله دو سه بازیکن به آن‌ها می‌دهیم و برای این فصل و فصل آینده هم دو سه بازیکن به آن‌ها خواهیم داد.

نانگ را از دست دادم اما قاضی را خیر
من فقط نانگ را از دست داده ام و قاضی را از دست نداده‌ام. برای نانگ هم جایگزینی خواهیم آورد و در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. امیدوارم بازیکنی پیدا کنیم که اگر در سطح او نبود پایین تر از او هم نباشد.

اولویت بازیکنان استقلال ، پرسپولیس و سپاهان است
من همیشه گفته‌ام بازیکن بازی می‌کند نه اسم‌ها. در هر حال از تیم جوان‌مان انتظارات زیادی دارم. امیدوارم هواداران نیز مانند سال گذشته از تیم ما حمایت کنند چرا که آن‌ها نیاز به حمایت دارند. مطمئن هستم که در بازی فردا با راه آهن خیلی محکم بازی را شروع می کنیم و امیدوارم بتوانیم توجه همه را جلب کنیم. متاسفانه چنین بازی‌هایی با چنین تیم‌هایی برای ما بدترین بازی‌ها بوده است. چرا که از قبل می‌گویند امتیاز برای فلان تیم است. به هر حال راه آهن تیم ریشه‌داری است و تیم ما این حق را ندارد که حریف را بی‌تجربه قلمداد کند. هرچند در بازی فردا نحوه بازی تیمم برای من مهم است.در هر صورت از اکنون مشکل است که بگوییم تیم چه رده ای را به دست می‌آورد ولی من به کارمان اعتقاد دارم. درباره فصل نقل و انتقالات هم باید بگویم تیم‌ها یک بودجه خاصی برای خرید بازیکنان دارند و بازیکنانی که در این‌جا شاخص هستند در ابتدا ترجیح می‌دهند به تیم ‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان بروند. این کار ما را سخت می‌کند و مجبور هستیم با بازیکنان جوان کار کنیم و وقتی هم آن‌ها را پرورش دادیم آن‌ها را راحت از دست می‌دهیم.

هواداران ورزشگاه را جهنم کنند
وی با اشاره به حرفی از پسرش گفت: پسرم به من می‌گوید چرا این‌قدر مشکل دارید و بهتر است سوآرز، مسی و رونالدو را جذب کنید و با اینها هر سال هم قهرمان می‌شوید. در حقیقت چیزی که پسرم به من گفت نوعی هواداری از تیم ما بود. خودتان می‌دانید شرایط خوزستان شرایطی نیست که هر بازیکن را بتوانیم جذب کنیم و باید به خودمان و جوانان‌مان بسنده و به آن‌ها تکیه کنیم. من فقط می توانم به هواداران قول دهم که سعی مان را آغاز کرده ایم و ادامه می دهیم تا موفق شویم.از هواداران خواهش می‌کنم با تیم‌های مهمان طوری رفتار کنند که فکر کنند وارد جهنم شده‌اند و ان‌شاالله جوی که به وجود می‌آورند برای هیچ تیمی راحت نباشد.

دیدگاه‌ها