کد خبر : 1256066 | 08 مرداد 1394 ساعت 18:22 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

از لحاظ بدنی عقب هستیم

محمدی: قلعه‌نویی با تفکر انتخاب کرده است

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: قلعه‌نویی با تفکر ملوان را انتخاب کرده است.

محمدی: قلعه‌نویی با تفکر انتخاب کرده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اکبر محمدی که به جای قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن حاضر شده بود، اظهار داشت: امیدوارم با حمایت هواداران ملوان بازی‌های لیگ برتر را با قدرت آغاز کند. از لحاظ بدنی تیم ما در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد و سعی می‌کنیم با استفاده از مغز و فکر بازی کنیم. از بازیکنان با سابقه ملوان تشکر می‌کنم که بدون قرارداد کار را آغاز کرده‌اند. مدتی بود تمرینات ذوب‌آهن شروع شده بود که قلعه‌نویی سر تمرین حاضر شد. در مجموع هفت هشت روزی که است که در خدمت ملوان هستیم.

وی افزود: با توجه به اتفاقات مدیریتی اخیر حاشیه‌های ایجاد شده بود اما با تدابیر قلعه‌نویی و هیأت مدیره الان شرایط بهتر شده است. ما از لحاظ بدنی عقب هستیم و چند هفته که از لیگ بگذرد به آمادگی خوبی خواهیم رسید.

مربی ملوان عنوان کرد: ارزیابی قلعه‌نویی این بود که هسته اصلی ملوان خوب است و بازیکنان خوب و مستعد و با سابقه زیادی حضور دارند در برخی پست‌ها هم بازیکنان سرباز را در اختیار داریم که البته کم بازی کرده‌اند در یکی دو پست دیگر نیز به جذب بازیکن احتیاج داریم. دو مصدوم به نام‌های جلال رافخایی و سهیل رحمانی داریم و محمد آبشک نیز محروم است اما سایر نفرات شرایط خوبی دارند. فکر می‌کنم باید در هفته‌‌های پیش‌رو از نیروهای جوان‌تر استفاده کنیم.

محمدی عنوان کرد: ملوان بازیکنان خوبی در رده سنی زیر 21 و 23 سال دارد که به درخشش آنها در آینده امیدوار هستیم. دیدگاه قلعه‌نویی هم استفاده مؤثر از این بازیکنان است.

وی گفت: تدابیر تاکتیکی که هر دو مربی دارند در سال‌های گذشته کاملاً مشخص است و هر دو شناخت کافی از هم دارند فکر می‌کنم این موضوع به جذابیت‌های بازی کمک می‌کند و امیدوارم فردا بدون اشتباه بازی کنیم این یک شروع برای ما است اما امیدوارم پایان خوبی هم داشته باشیم هیچ تیمی با برد در هفته اول قهرمان نمی‌شود.

مربی ملوان بندرانزلی عنوان کرد: همه کارهایی که انجام می‌دهیم براساس برنامه‌ریزی برای یک فصل است همکاری و هماهنگی خوبی هم وجود دارد اما آینده را هیچ کس ندیده است. قلعه‌نویی با تفکر ملوان را انتخاب کرده است و انرژی که هواداران به این تیم می‌رسانند قطعاً در آینده کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

وی در مورد مشکلاتی که ملوان دارد گفت: یکسری قول‌ها و وعدها داده شد که در این فصل تیمی قدرتمند بسته خواهد شد اما مشکلات مدیریتی و تغییراتی که حاصل شد این موضوع را تا حدودی به تعویق افتاده است.

محمدی با اشاره به شرایط ذوب‌آهن گفت: اگر به آمار استناد کنیم ذوب‌آهن در خارج از خانه بازی‌های خود را باخته است اما واقعیت‌ها در فصل پیش‌رو چیز دیگری است. در هفته‌های ابتدایی همه تیم‌های کیفیت واقعی خود را نشان نمی‌دهند و در ادامه این مشکلات کمرنگ و مرتفع می‌شوند.

مربی ملوان در پایان عنوان کرد: باید سعی کنیم آرایش اصلی تیم به دست بیاید البته با توجه به شرایطی که داریم یک مقدار کار سخت است نمی‌توانیم در مورد نتایج پیش‌بینی کنیم اما سعی می‌کنیم بازی‌های خانگی را پیروز شویم و خارج از خانه حداقل نبازیم.

دیدگاه‌ها