کد خبر : 1256073 | 08 مرداد 1394 ساعت 10:05 | 75K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بدون گل جلالی به اکباتان

سایپا 0 - گسترش 0 - نور نبود، گل نزدند

مسابقه دو تیم سایپا و گسترش فولاد بدون اتفاق فنی خاصی به پایان رسید تا بازگشت جلالی به اکباتان بدون گل باشد.

سایپا 0 - گسترش 0 - نور نبود، گل نزدند
به گزارش "ورزش سه"، با وجود نیمه اول گرم دو تیم نارنجی و آبی پوش تهرانی و تبریزی در نیمه دوم اتفاق خاصی جز قطعی برق رخ نداد.

هفته اول لیگ برتر،ورزشگاه ورزشگاه قوامین (دستگردی)
داور:محسن ترکی،کمک ها: علی میرزابیگی، آرمان اسعدی

اخطار: مهدی کیانی (40) گسترش فولاد

سایپا:
 
حامد فلاح زاده، وحید اسماعیل بیگی، سجاد مشکل پور، مجید ایوبی، مسعود ابراهیم زاده، روزبه شاه علیدوست(علی قلی زاده 81)، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، مهدی ترابی ،غلامرضا رضایی(علی زینالی 65) و رضا نوروزی(حامد شیری 71)
سرمربی: مجید جلالی

گسترش فولاد:

 داوود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، محمد نصرتی(سیدمحسن حسینی 46) ، مرتضی اسدی ، مصطفی اکرامی ،داسیلوا، مهدی کیانی(امیر کریمی 63 )، ایوب کلانتری، داریوش شجاعیان، ، محمد ابراهیمی و سعید دقیقی(امین درویشی 83)
سرمربی: فراز کمالوند

گزارش بازی:
در حالی نیمه اول دیدار دو تیم سایپا و گسترش به اتمام رسید که سایپا در 15 دقیقه ابتدایی بازی فشار زیادی روی دروازه ی گسترش ایجاد کرداما بعد از گذشت این 15 دقیقه گسترشی ها توانستند بازی را تا پایان نیمه اول پایا پای کنند. باید این را گفت در نیمه ی اول این بازی میانه میدان شلوغ ترین منطقه زمین بود و دو تیم بیشترین زور آزمایی را در این منطقه داشتند.البته موقعیت های زیاد دو تیم در این نیمه یک بازی جذاب ساخته بود.
اما در نیمه ی دوم علی رغم بازی گرمی که در نیمه ی اول شاهد بودیم موقعیت چندانی به وجود نیامد و هر دو تیم بازی تقریبا محتاطانه ای در دستور کار قرار دادند.البته چند موقعیت سایپا و یک موقعیت مشکوک به پنالتی برای تبریزی ها هیچ کدام باعث گل ریزش دروازه ها نشد تا این بازی یک نیمه جذاب و یک نیمه بی روح با تساوی بدون گل پایان پذیرد.
به این ترتیب هر دوتیم گسترش و سایپا همانند بازی های رفت فصل قبلشان بازهم به میزبانی نارنجی پوشان دیدار رفت خود را صفر بر صفر به پایان رساندند تا جلالی و کمالوند برای هفته های آتی نگاه ویژه تری به بازیکنان هجومی خود داشته باشند.

دقایق حساس:
دقیقه ١٠ - ضربه ایستگاهی میلاد میداوودی از پشت محوطه گسترشی ها به طرز خطرناکی به تیر دروازه این تیم برخورد کرد.
دقیقه ١٣ - موقعیت ساده و کم خطر سایپایی ها با اشتباه دروازه بان گسترش برای نارنجی پوشان تبدیل به موقعیت ویژه ای شد اما توپ ثمری نداشت.
دقیقه ١٩ - شوت محکم مهدی کیانی از پشت محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه ٢٥ - موقعیت خوبی پشت محوطه شش قدم سایپایی ها نصیب سعید دقیقی شد که وی این موقعیت خوب را به بالآی دروازه سایپا به بیرون زد.
دقیقه ٣١ - إرسال خطرناک إکرامی روی دروازه سایپا قبل از ضربه زدن دقیقی توسط مشکل پور به کرنر رفت.
دقیقه ٣٢ - موقعیت فوق العاده و تک به تک ترابی، توسط نوشی صوفیانی، دروازه بان گسترش به زیبایی دفع شد.
دقیقه ٣٣ - موقعیت دیگری نصیب بازیکنان سایپا شد که ضربه میداوودی با اختلاف اندکی از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت.
دقیقه ٤٧ - غلامرضا رضائی داخل محوطه جریمه گسترشی ها صاحب توپ شد و با یک چرخش ضربه خود را به سمت دروازه این تیم زد اما این توپ توسط نوشی صوفیانی مهار شد.
دقیقه ٥٣ - مهدی ترابی از میانه میدان پا به توپ شد و به دروازه گسترش رسید اما ضربه وی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حاشیه های بازی:
*سرمربیان دو تیم از دروازه بان های ایرانی استفاده کردند و خارجی های تازه وارد روی نیمکت حضور دارند.نوشی صوفیانی برای گسترش و فلاح زاده برای سایپا درون دروازه قرار گرفتند.
*7 بازیکن سابق تراکتورسازی در ترکیب گسترش به میدان رفتند و دقیقی و نصرتی بعد از یک سال دوری از تبریز این بار با پیراهن گسترش بازی می کنند.
*رضا نوروزی بعد از مدت ها دوری با آمادگی کامل در ترکیب ثابت سایپا بازی می کند و در کنار غلامرضا رضایی بازی می کند.
*جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی که اخیراً به عضویت تیم سایپا درآمده است به دلیل نرسیدن ITC به این بازی نرسید.
*دو تیم در ابتدای بازی به دلیل فوت مرحوم داوودی رئیس سابق تربیت بدنی استان تهران با یک دقیقه سکوت بازی خود را آغاز کردند.
*مجید جلالی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت گسترشی ها رفت و با آنها به خوش و بش پرداخت.
* در حدود ٢٠٠ هوادار برای تشویق سایپا به ورزشگاه دستگردی آمده اند.
* مصطفی إکرامی دفاع چپ گسترشی ها دو بار توسط بازیکنان سایپا به سختی متوقف شد به گونه ای احتمال تعویض وی به دلیل مصدومیت در نیمه اول می رفت.
* در اواسط نیمه اول محسن ترکی بازی را متوقف کرد و به توپ جمع کن پشت دروازه سایپا که مشغول بازی با توپ بود تذکر داد.
* در دقیقه ٧١ موقعیت خطرناکی روی دروازه سایپا به وجود آمد که مدافع سایپا توپ را به کرنر فرستاد. در این صحنه بازیکنان و نیمکت نشینان گسترش در این صحنه به تصمیم ترکی به شدت معترض بودند و اعتقاد داشتند روی بازیکن این تیم خطای پنالتی شده است.
* جواد نکونام و مارکار آقاجانیان در جایگاه ویژه مشغول دیدن این بازی هستند.
* چند بازیکن تیم راه آهن همچون بهادر عبدی، حمید علی عسگر و ابراهیم کریمی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمدن بودند.
* در حالی که بازی به آخرین دقایق خود نزدیک می‌شد در دقیقه ٨٤ ناگهان برق ورزشگاه قطع شد. بازی توسط داور این بازی متوقف شد.
*پس از 25دقیقه مشکل برق ورزشگاه حل شد و دو تیم بازی خود را از سر گرفتند.


بهترین بازیکن: نیمه اول این بازی پرهیجان بازیکنانی همچون میداوودی، دقیقی، رضایی و ترابی تلاش زیادی از خود نشان دادند اما سردی نیمه دوم این بازی روی این بازیکنان نیز تاثیر گذاشت و شاید بتوان گفت مهدی ترابی بازیکن جوان و یه تازگی ملی پوش شده سایپایی ها سعی کرد به مانند نیمه اول برای تیمش موثر ظاهر شود.

اتفاق ویژه: یک تساوی بدون گل دیگر در لیگ برتر در هفته ی اول .همه امیدوارند که روز دوم هفته ی اول لیگ بازی های پرگل تری داشته باشد.این مسابقه در شرایطی به پایان رسید که 25 دقیقه به دلیل قطع برق ورزشگاه قطع شد و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها