کد خبر : 1256096 | 08 مرداد 1394 ساعت 19:25 | 82.6K بازدید | 0 دیدگاه

مظلومی: امسال نتایج درخشانی می گیریم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال با هیجان ناشی از برد شیرین مقابل سیاه جامگان وارد نشست مطبوعاتی شد.

مظلومی: امسال نتایج درخشانی می گیریم
به گزارش "ورزش سه"، مظلومی درباره پیروزی اول تیمش در لیگ پانزدهم چنین صحبت کرد:

کار ما قابل تحسین بود
بازیکنان حرف های من را گوش کردند. ما روی عمق دفاع حریف و ضعف آن برنامه ریزی کرده بودیم و خوشحالم که اولین 3 امتیاز لیگ را گرفتیم.  کار ما قابل تحسین بود.

مشکل بدنی داشتیم
پیش‌بینی می‌ کردیم که در 15 دقیقه آخر بازی با توجه به اینکه دیر شروع کردیم، به مشکل بخوریم که این اتفاق افتاد ولی خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و این نقیصه هم به مرور رفع می‌ شود.

تیم مان هنوز کامل نیست
در هفته های آینده بازیکنان خارجی و البته محروم ما به ترکیب اضافه می‌ شوند و ما شرایط بهتری برای بازی در لیگ خواهیم داشت و بعد از کسب این 3 امتیاز در مسابقات آینده نیز بهتر کار خواهیم کرد. تیم ما هنوز کار دارد اما به هر حال در نهایت به آن چیزی که دلمان می‌ خواهیم، می‌ رسیم.

بازی متفاوت استقلال در دو نیمه
فشار بدنی ای که روی تیم ما بود ما را خسته کرد و حریف در نیمه دوم جلو کشید. آنها با اوت های بلند خیلی فشار آوردند. با وجود این بچه ها در دقایقی از بازی چیزهایی که ازشان انتظار داشتم را خوب پیاده کردند. به تیم سیاه جامگان هم تبریک می‌ گویم. آنها خیلی خوب نمایش دادند. به رسول خطیبی و طرفدارانشان تبریک می‌ گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌ کنم.

اتحاد ما ستودنی است
از اعضای هیات مدیره، اعضای کمیته نقل و انتقالات و دیگران تشکر می‌ کنم. انسجام خوبی بین همه قسمت های باشگاه وجود دارد و بسیار ستودنی است. ما با این شرایط می‌ توانیم نتایج درخشانی بگیریم. من قولی نمی‌ دهم اما تمام تلاشم بر این است که به هدفی که داریم برسیم. 

تیم من با اسم بازی نمی‌ کند

بازیکنانی در تیم داریم که در قالب های تاکتیکی ما بگنجند، در غیر این صورت کسی در ترکیب قرار نخواهد گرفت. تیم ما با توجه به جابجایی های انجام شده در قسمت بازیکن فقط به 30 درصد ایده آل مان رسیده ایم و زمان بیشتری نیاز داریم. حتما تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها