کد خبر : 1256166 | 09 مرداد 1394 ساعت 08:34 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

دعوت از 160کشتی‌گیر نونهال به اردوی بسترسازی

دبیر فدراسیون کشتی از برگزاری اردوهای بسترسازی در رده‎های سنی خردسالان و نونهالان در ماه جاری خبر داد.

دعوت از 160کشتی‌گیر نونهال به اردوی بسترسازی
  به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، حمید بنی تمیم با اشاره به برگزاری مطلوب پیکارهای خردسالان و نونهالان قهرمانی کشور در خرم‎آباد، بیان کرد: با شرایطی که دیدیم معلوم است که استان‎ها خوب کار کرده‎اند و نتیجه چند روز برگزاری این رقابت‎ها قابل قبول بود.

وی ادامه داد: فن‎هایی که رد و بدل می‎شد جالب بود و بیشتر از سایر رده‎های سنی شاهد اجرای فن بودیم. از لحاظ کمی هم خوشبختانه تمام استان‎ها در این پیکارها شرکت کرده بودند که این تعداد تیم‎های شرکت کننده برای چندمین بار در یکی دو سال اخیر در رقابت‎های کشتی قهرمانی کشور تکرار شده و نشان دهنده اهمیت استان‎ها به ورزش اول کشور است.

بنی تمیم درباره برنامه‎های فدراسیون برای منتخبان این رده‎های سنی، گفت: نفرات اول خردسالان و نفرات اول و دوم نونهالان در اوزان مختلف و همچنین کشتی‎گیرانی که کمیته و شورای فنی آنان را مستعد تشخیص دهند که در مجموع 160 نفر می‎شوند به اردوهای بسترسازی دعوت خواهند کرد.

دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: اردوی بسترسازی در رشته آزاد به میزبانی گیلان و اردوی فرنگی در کهگیلویه و بویراحمد از اواسط مردادماه برگزار می‎شود.

وی یادآور شد: نفرات منتخب این اردوها به پیکارهای بین‎المللی در کشورهای آذربایجان و ترکیه که در سال جاری برگزار می‎شود، اعزام خواهند شد.

دیدگاه‌ها