کد خبر : 1256182 | 09 مرداد 1394 ساعت 11:15 | 81.5K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش جالب کامدار به خطای برهانی

احمد امیر کامدار که امسال از تراکتورسازی به سیاه جامگان آمده است موفق شد نمایش خوبی از خود در بازی با استقلال ارائه دهد.

واکنش جالب کامدار به خطای برهانی
  به گزارش "ورزش سه"، کامدار در رابطه با شکست مقابل استقلال گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود تیم ما تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده و حاج رسول بازیکنان جوان و خوبی را در خدمت گرفته است او هر سال دو،سه بازیکن جوان رو می کند نیمه اول زیاد خوب کار نکردیم و گل خوردیم البته در بازی اول این مسئله طبیعی بود اما با تعویض هایی که آقای خطیبی انجام داد موفق شدیم گل اول را توسط نقی زاده به ثمر برسانیم اما باز هم در ضد حمله و سر اشتباه فردی گل دوم را خوردیم،تقریبا ۳۰ روز است بچه ها کنار هم کار می کنند ولی در ادامه هرچه بیشتر تجربه کسب کنیم می توانیم خوب نتیجه گیری کنیم تیم های رسول خطیبی همیشه هجومی بازی می کنند بازی می توانست مساوی هم شود ، در هر حال به استقلالی ها تبریک می گویم.

او در همین باره ادامه داد: خدا را شکر تیم کلا خوب بازی کرد و باید نتیجه می گرفتیم ولی نشد امیدوارم در بازی بعدی با استقلال اهواز جبران کنیم.

هافبک سیاه جامگان در مورد استارتی که در پایان کار زد و موقعیت گلی که از دست داد‌گفت: پا به توپ شدم و به سمت دروازه رفتم ولی رحمتی گلر زرنگی است و در همان تیر یک ایستاده بود و توپ من با بدشانسی از کنار تیر رد شد شاید اگر آن توپ گل می شد بازی مساوی می شد.

کامدار در پایان در مورد فعل و انفعال بین خودش و برهانی در نیمه دوم واکنش جالبی نشان داد و افزود: آرش خودش فهمید چکار کرد،باید به او بگویم که آرش جان دستت درد نکند!

دیدگاه‌ها