کد خبر : 1256199 | 09 مرداد 1394 ساعت 12:50 | 38.4K بازدید | 5 دیدگاه

بازی به بازی بهتر می شویم

برزای: پاس گل دادن را دوست دارم

مهاجم جوان استقلال از اینکه توانستند لیگ را با برد آغاز کنند بسیار خشنود است.

برزای: پاس گل دادن را دوست دارم
به گزارش "ورزش سه"، بهنام برزای در مورد پیروزی مقابل سیاه جامگان گفت: خدا را شکر توانستیم با برد شروع کنیم و شروع خوبی داشته باشیم بالاخره همیشه بازی ها اول بازی های سختی است تیم سیاه جامگان هم تازه لیگ برتری شده و انگیزه های زیادی داشتند خدا را شکر با تاکتیک هایی که در تمرینات داشتیم و انگیزه بچه ها توانستیم این بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم‌.

او در همین باره ادامه داد: بعد از دوران سخت بدنسازی این اولین بازی لیگ بود و مسلما شرایط خاص خودش را داشت صد در صد بازی به بازی و هرچقدر جلو برویم آماده تر می شویم و کیفید لیگ هم بیشتر می شود بازی به بازی بهتر می شویم و انشاالله بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

مهاجم استقلال در مورد آمدنش به میدان از نیمه دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: این نظر سرمربی است و باید به نظرش احترام گذاشت،من تابع تصمیمات آقای مظلومی هستم و همیشه تلاشم را می کنم ،انگیزه های زیادی برای امسال در سر دارم.

برزای در پایان در مورد پاس گلی که به شهباززاده داد افزود: خوشحالم که در پیروزی نقش کوچکی داشتم آن گل با تلاش تمام بچه ها به ثمر رسید برایم فرق نمی کند چگونه و‌ به چه شکل فقط دوست دارم به استقلال کمک کنم حالا اینکه گل بزنم،پاس گل دهم یا غیره فرقی نمی کند.

دیدگاه‌ها