کد خبر : 1256201 | 09 مرداد 1394 ساعت 12:59 | 37.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره هایی که خاموش بودند

صبای دایی، نه جذاب نه خطرناک!

صبا در روزی که می توانست استقلال اهواز را در قم شکست بدهد و سه امتیاز ارزشمند کسب کند مقابل حریف خود متوقف شد تا در اولین گام ، پیروزی را از دست بدهد.

صبای دایی، نه جذاب نه خطرناک!
به گزارش "ورزش سه"، صبای قم امیدوار بود تا با حضور علی دایی و انبوهی از ستاره ها، استقلال اهواز را در اولین گام شکست دهد. اهوازی ها که فقط چند روزی از تشکیل تیمشان می گذشت برای کسب یک امتیاز وارد زمین شدند و البته به هدفشان نیز رسیدند. صبا با علی دایی عملکرد درخشانی ارائه نداد. دایی از تمام پتانسیل تیمش استفاده کرد. فقط امیرحسین صادقی در ترکیب حضور نداشت، آن هم به دلیل محرومیت. حامد لک درون دروازه بود، ماچادو و مسعود حق جو در مرکز خط دفاع به میدان رفتند، هاشم بیک زاده مدافع راست بود و آرام طبع مدافع چپ، در مرکز زمین مثلث رضا حقیقی، قاسم دهنوی و ابولفضل ابراهیمی به میدان رفتند، اوسانی بال راست بود و علیمحمدی بال چپ، در نوک خط حمله نیز محمد قاضی به میدان رفت.

از این ترکیب صبا همه انتظار یک پیروزی آسان مقابل استقلال اهواز را داشتند. بخصوص که حریف فقط چند روزی را تمرین کرده و از هماهنگی به دور بود. قاسم دهنوی، رضا حقیقی و ابولفضل ابراهیمی در مرکز زمین به دور از آمادگی بودند و محمد قاضی نیز یک روز نه چندان درخشان را سپری کرد. هافبک های صبا در بازیسازی موفق نبودند و البته محمد قاضی نیز در تک موقعیتی که برایش خلق شد ضربه دقیقی به توپ نزد تا دایی و صبا سه امتیاز را از کف بدهند. هاشم بیک زاده نیز در دفاع راست عملکرد مناسبی ارائه نداد. بخصوص در نفوذها تا علی دایی مجبور شود برای دقایق پایانی او را تعویض کند و سامان آقازمانی را در پست دفاع راست بازی بدهد.

ستاره های صبا در گام اول نشان دادند که از آمادگی به دور هستند. صبای دایی نه جذاب بود و نه خطرناک. شاید دلیلش حضور در دوران بدنسازی باشد و شاید هم عدم هماهنگی اما هر چه بود برای استقلال اهواز نیز این شرایط وجود داشت.

دیدگاه‌ها