کد خبر : 1256207 | 09 مرداد 1394 ساعت 13:22 | 50.2K بازدید | 4 دیدگاه

فرکی احسان را در بال راست بازی داد

حاجی صفی در نقش لیونل مسی!

حسین فرکی در بازی مقابل استقلال خوزستان تصمیم گرفت تا از احسان حاجی صفی در سمت راست خط هجومی سپاهان بهره بگیرد. پستی که انریکه در بارسلونا برای مسی در نظر گرفته است.

حاجی صفی در نقش لیونل مسی!
به گزارش "ورزش سه"، احسان حاجی صفی را بیشتر در سمت چپ خط دفاعی، سمت چپ خط میانی و البته در تیم ملی به عنوان یک هافبک مرکزی دیده ایم. بازیکنی که در زمان حضور کرانچار در سپاهان همراه با رسول نویدکیا دو هافبک تدافعی این تیم بودند و البته هر دو درخشان ظاهر می شدند.

حسین فرکی برای بازی هفته اول سپاهان مقابل استقلال خوزستان از حاجی صفی در یک پست جدید استفاده کرد. فرکی در روش 1-3-2-4 سپاهان، حاجی صفی را در نقش بال راست بازی داد تا او پا به توپ به داخل برود و روی دروازه حریف خطرساز ظاهر شود.

عبدالله کرمی و هادی عقیلی مدافعان میانی سپاهان بودند، وریا دفاع راست بود و حبیب گردانی دفاع چپ. علی کریمی و میلاد سرلک هافبک های تدافعی بودند و محمدرضا خلعتبری کمی جلوتر از این دو به میدان رفت. حسین پاپی بال چپ بود و احسان حاجی صفی بال راست. در نوک خط حمله نیز مهدی شریفی به میدان رفت.

فرکی از حاجی صفی می خواست تا پا به توپ به داخل برود. این بازیکن ملی پوش با این حرکت می توانست یا شوت بزند و یا مهدی شریفی را در موقعیت گلزنی قرار بدهد. درست مثل گلی که سپاهان به ثمر رساند.حاجی صفی از سمت راست و با پای چپ توپی را ارسال کرد تا شریفی با ضربه سر، تک گل سه امتیازی سپاهان را به ثمر برساند.

فرکی از حاجی صفی در پستی بازی گرفت که لوییس انریکه از مسی در بارسلونا استفاده می کند.

دیدگاه‌ها