کد خبر : 1256210 | 09 مرداد 1394 ساعت 13:38 | 51.3K بازدید | 1 دیدگاه

داستان چند قسمتی قرارداد قلعه نوعی

داستان ثبت قرارداد امیر قلعه نوعی و حضور او در انزلی وارد فاز جدیدی شد.

داستان چند قسمتی قرارداد قلعه نوعی
به گزارش "ورزش سه"، او پس از اینکه تا پایان روز پنجشنبه قراردادش را با ملوان ثبت نکرد نشستن یا عدم نشستنش بر نیمکت ملوانان وارد فاز جدیدی کرد. حال نشستن یا ننشستن او بر روی نیمکت جای سوال است.

اپیزود یک: شما ببندید من نمی بندم
 روزهای اول هفته بازیکنان قرارداد های خود را ملوان با به ثبت رساندند و قلعه نوعی به کادر خود اجازه داد تا آنها نیز قراردادشان را امضاء کنند اما قلعه نوعی در آن روز از بستن قرارداد سر باز زد و بهشتی نیز که رقم اوضاع باشگاه و رقم قرارادادها را دید به نوعی بعد از چند هفته دویدن برای مالکیت ملوان به یکباره پشیمان شد. قلعه نوعی آن شب تا آخرین لحظات بامداد قراردادش را امضاء نکرد تا پس از اینکه چند بار تاریخ حضور او در انزلی به تعویق بیفتد استارت یک سردرگمی برای هواداران ملوان یعنی قلعه نوعی ثبت می کند یا خیر را زده باشد.

اپیزود دو: من ثبت نمی کنم اما میگن کردم
روز دوشنبه یک عکس از از امضاء قرارداد قلعه نوعی و پیشگاهان بر روی خبرگزاری های فضای مجازی قرار گرفت و عنوان شد که قرارداد وی با ملوانان به ثبت رسید اما این فقط یک قرارداد داخلی بین پیشگاه هادیان و قلعه نوعی بود. همچنین از سوی هئیت مدیره باشگاه به او در مورد براورده شدن خواسته هایش قول کافی داده شد. قلعه نوعی با ملوان فقط یک قرارداد داخلی بست و ثبت رسمی آن را به روزهای آینده موکول کرد. طبق قوانین مربی برای نشستن بر روی نیمکت باید قرارداد با باشگاه به ثبت برساند و بدون قرارداد اجازه نشستن بر روی نیمکت را ندارد.

اپیزود سوم: روی نیمکت یا روی سکو
چندین روز انتظار برای ثبت قرارداد قعه نوعی با ملوان با فرا رسیدن روز پنجشنبه برای بازی با ذوب آهن به پایان رسید و خبرنگاران که شمشیرشان را برای پرسیدن سوالات از قلعه نوعی تیز کرده بودند در کنفرانس خبری با اکبر محمدی مربی ملوان مواجه شدند. در تمرین ملوان که چند متر آنطرف تر برگزار می شد اما خود قلعه نوعی حضور داشت و تمرین را زیر نظر گرفته بود. پس از بستن قرارداد قلعه نوعی می تواند بر روی نیمکت ملوان بشیند اما تا آخرین لحظات وقت اداری پنجشنبه قراردادی بین او و ملوان به ثبت نرسید. حال باید دید آیا امروز او بر روی نیمکت ملوان می نشیند یا
 اینکه خیر؟! سوال دیگر این است که حالا که قلعه نوعی قرارداد امضاء خود را ثبت نکرده اگر بخواهد برای دو بازی مهم پیش رو بر روی نیمکت ملوان بنشیند چگونه مجوز نشستن بر روی نیمکت او صادر می شود؟

دیدگاه‌ها