کد خبر : 1256216 | 09 مرداد 1394 ساعت 14:18 | 189.1K بازدید | 3 دیدگاه

سیمای استقلال 94 (عکس)

لاجوردی پوشان پایتخت لیگ پانزدهم را با شکل و شمایلی جدید و پیروزی در مشهد آغاز کردند،مدل جدید استقلال با برد در خانه حریف جوابگوی برخی انتقادات شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال علاوه بر حفظ اسکلت فصل گذشته اش تغییراتی نیز از خط دروازه که رحمتی درون چارچوبش قرار گرفته بود تا خطوط دیگر داشته است.
میدان دادن به جوان هایی چون چشمی،حاج محمدی و محسن کریمی که در چند سال اخیر کم تر در جمع آبی پوشان دیده شد در بازی دیروز به چشم آمد و شاید مظلومی می خواهد با جوانگرایی اش راهی را برود که سال گذشته تیم هایی مثل نفت تهران ،ذوب آهن ،تراکتور و غیره رفتند و موفق هم شدند.


1034125

دیگر نکته مثبت رو به جلو بازی کردن استقلال بود، به نظر می رسد مظلومی می خواهد پای آن دسته از هوادارانی که از انجام بازی های تقریبا دفاعی استقلال خسته و کسل شده بودند را دوباره به استادیوم باز کند. خوبی تلفیق بازیکنان جدید و جوان با بازیکنان پا به سن گذاشته این بود که استقلال خیلی جنگنده ظاهر شد.

1034126

دو گل آبی ها حاصل قرار گرفتن مهاجمان در جای مناسب و انجام کار تیمی به نحو احسنت بود، بازگشت شهباز زاده به نوک خط حمله باعث شد او عملکرد خوبی به نمایش بگذارد با توجه به اینکه با آمدن عناینی به استقلال این بازیکن در برخی مواقع در پست اصلی اش به میدان نرفت نتوانست اواخر فصل آنطور که باید و شاید خوب کار کند اما دیروز با زدن دو گل در خط جلو محکم ظاهر شد،دیگر مهاجم تیم آرش برهانی با دادن پاس گل وسرعتی که داشت و فرار هایی که می کرد می خواست این را نشان دهد که می تواند همانند گذشته مدافعان حریف را اذیت کند و اما جابر انصاری که غیبت بازیکنانی چون حیدری،فخرالدینی و غیره باعث شده بود کمی عقب تر کار کند اما او نیز که برای اولین بار در یک مسابقه رسمی برای استقلال به میدان رفت نمایش خوبی داشت.

1034072

دیروز کم تر شاهد دادن پایس های اشتباه توسط استقلالی ها بودیم و این مسئله باعث شده بود سیاه جامگانی ها نتوانند از هر فرصتی به نفع خود استفاده برند.

و اما این عکس همه آن استقلالی نیست که مدنظر مظلومی است،با بازگشت عمران زاده ،فخر الدینی،حیدری و مگویان قطعا تغیراتی در این ترکیب رخ می دهد.

1034071

استقلال مدل جدید استارت خوبی زد ولی باید منتظر ماند و دید مدعیان دیگری همچون نفت تهران،تراکتور،پرسپولس و‌ذوب آهن امروز کار خود را به چه شکل پیش می برند و نقشه ای که استقلالی ها برای لیگ پانزدهم کشیده اند جوابگوی توان حریفان هست یا خیر‌.

دیدگاه‌ها