کد خبر : 1256231 | 09 مرداد 1394 ساعت 15:19 | 37.7K بازدید | 6 دیدگاه

در واکنش به حضور شاگردان اکبری در قهرمانی آسیا؛

مساجدی: نگران والیبال ایران هستم

مربی ایرانی تیم ملی والیبال ژاپن با ابراز نگرانی از حضور ایران با تیم ب می گوید تنها 3 تیم برتر این مسابقات می توانند در انتخابی المپیک شرکت کنند و اینکه ایران مسابقات را جدی نمی گیرد نگران کننده است.

مساجدی: نگران والیبال ایران هستم
به گزارش "ورزش سه"، احمد مساجدی مربی، بازیکن و مترجم سابق تیم‌ملی والیبال ایران حالا به عنوان یکی از نفرات اصلی کادرفنی تیم‌ملی والیبال ژاپن به تهران آمده است تا این بار مقابل ایران قرار بگیرد.

مساجدی که سال های زیادی را در ژاپن سپری کرده بود و همسر و فرزندانش از این کشور هستند، حالا در والیبال این کشور هم اسم و رسمی برای خودش پیدا کرده و انگیزه های زیادی برای حضور در این تورنمنت دارد. او در گفت‌وگو با ورزش سه در مورد شرایط حضور ژاپنی ها در این مسابقات می‌ گوید: این بهترین تیم ژاپن است که ما به تهران آورده ایم و می‌ خواهیم تمام قدرتمان را در مسابقات بگذاریم. تهران به ما نشان می‌دهد قدرت تیمی ما چقدر است؛ چه قهرمان شویم یا هر عنوان دیگری را کسب کنیم، آن اتفاق نشان دهنده نتیجه تلاشی است که ما در این مدت انجام داده ایم. ما در لیگ جهانی با مصدومیت چند بازیکن بدشانسی هایی آوردیم. اما تیمی خوب داریم که در تهران می‌ خواهیم به هدفمان برسیم.

مساجدی در مورد اینکه ایران تیم اصلی خود را به این مسابقات اعزام نکرد، اینطور می‌ گوید: برای ما هیچ فرقی نمی‌ کرد که ایران با چه تیمی به مسابقات خواهد آمد چون ما هدف خاصی داشتیم و بازی به بازی جلو می‌ رفتیم. اما من نگران تیم ایران هستم چراکه طبق قوانین مسابقات 3 تیم برتر آسیا راهی مسابقات انتخابی المپیک می شوند و اگر ایران نتواند جزو 3 تیم قرار بگیرد، سهمیه المپیک را هم از دست می‌ دهد. خیلی برای من جای تعجب داشت که ایران هیچ برنامه ریزی برای این بازی ها نکرده است و بعید است این موضوع را نداد و بخواهد قید المپیک را بزند.

دیدگاه‌ها