کد خبر : 1256235 | 09 مرداد 1394 ساعت 14:40 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

بنیتس و3 آزمون مهم برای تعیین لیست مازاد رئال

رئال مادرید در اردوی پیش فصل خود در استرالیا و چین، 4 بازی سنگین مقابل رم، سیتی، میلان و اینتر برگزار کرد اما رافا بنیتس هنوز در مورد خط زدن برخی بازیکنان از فهرست تیمش تردید دارد.

بنیتس و3 آزمون مهم برای تعیین لیست مازاد رئال
به گزارش "ورزش سه"، کاروان رئال مادرید ساعتی پیش وارد اسپانیا شد و سه روز بعد مادرید را به مقصد مونیخ برای شرکت در آئودی کاپ ترک خواهد کرد. رافا بنیتس 10 روز سرنوشت ساز دیگر در پیش دارد؛ده روزی که تیمش سه بازی تدارکاتی دیگر را برگزار خواهد کرد و در انتها او باید نام چند بازیکن را در لیست مازاد رئال قرار دهد.

سه شنبه، رئال مقابل تاتنهام قرار می گیرد و روز بعدش نیز با بایرن یا میلان روبرو خواهد شد. سپس در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) در نروژ باید به مصاف والرنگا برود که این آخرین بازی دوستانه پیش بینی شده برای این تیم تا شروع رقابت های لالیگا مقابل اسپورتینگ خواهد بود. 270 دقیقه فرصت برای بازیکنانی چون چریشف، ایارامندی،اودگارد، آسنسیو، مایورال و لوکاس سیلوا باقی است تا خود را نشان داده و در فهرست تیم اول رئال برای فصل بعد قرار بگیرند.

چریشف روس پس از دو فصل قرضی بازی کردن برای سویا و ویارئال، با ارائه بازی های خوب در 4 دیدار قبلی، مورد توجه بنیتس قرار گرفته اما هنوز جایگاهش در تیم اصلی رئال مبهم به نظر می رسد. ایارامندی نیز که به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی های دوستانه رئال حضور یابد، این فرصت را خواهد داشت که در 3 بازی بعدی، توانایی هایش را به بنیتس نشان دهد. ضمن اینکه اودگارد و آسنسیو به احتمال فراوان به تیم های دیگر قرض داده خواهند شد.

 آسنسیو و مایورال که دو هفته پیش همراه جوانان اسپانیا قهرمان اروپا شدند، از فردا به تمرینات اضافه خواهند شد؛ چرا که بنیتس پیش از اتخاذ هرگونه تصمیمی، خواهان حضورشان در تمرینات شده تا عملکرد آنها را از نزدیک به نظاره بنشیند.

مایورال که آقای گل جوانان اروپا شد، به احتمال فراوان فصل بعد برای تیم دوم رئال به میدان خواهد رفت. در مورد اودگارد هم گفته می شود که علت حضورش در اردوی پیش فصل رئال، بند قید شده در قراردادش و تعهد رئالی ها در این مورد بوده است و او برای کسب تجربه بیشتر، به تیمی دیگر در لالیگا قرض داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها