کد خبر : 1256236 | 09 مرداد 1394 ساعت 15:20 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

عدم اعتراض باشگاه بارسلونا به حکم یوفا

باشگاه بارسلونا به دلیل استفاده هوادارانش از پرچم های ایالت کاتالونیا در فینال لیگ قهرمانان، از جانب یوفا 30 هزار یورو جریمه شده است.

عدم اعتراض باشگاه بارسلونا به حکم یوفا
به گزارش "ورزش سه"، ایالت کاتالونیا که بارسلونا نیز بخشی از آن است، به دنبال جدایی از اسپانیا است و باشگاه بارسلونا نیز همواره به حمایت از این اقدام پرداخته است. در دیدارهای لالیگا، هواداران بارسا پرچم‌های ایالت را بدون هیچ ممنوعیتی به ورزشگاه می‌آورند و از جدایی ایالتشان حمایت می‌کنند ولی یوفا و قوانینش، مانع هر گونه شعار و اقدام سیاسی در ورزشگاه‌ها می‌شود.

در فینال چمپیونزلیگ، هواداران بارسا از پرچم‌های کاتالونیا استفاده کرده بودند و به همین دلیل در تاریخ 23 جولای(1 مرداد) یوفا آنها را 30 هزار یورو جریمه کرد. گفته می شد که باشگاه بارسلونا قصد دارد به این حکم اعتراض کند ولی با وجود اعتراضات علنی بازیکنانی چون پیکه و حتی رئیس این باشگاه به حکم صادر شده از جانب یوفا، امروز مدیریت بارسلونا بصورت رسمی اعلام کرد که قصد ندارد به حکم صادره اعتراض کند و دلیل این تصمیم را روابط حسنه با این ارگان عنوان کرده است.
بارتومئو 5 روز پیش در مصاحبه با واشنگتن پست به شدت به رای صادره از سوی یوفا اعتراض کرده بود اما سرانجام پس از جلسه هیئت مدیره این باشگاه تصمیم بر این شد تا بارسلونا ادعای فرجام خواهی نکند.

دیدگاه‌ها