کد خبر : 1256253 | 09 مرداد 1394 ساعت 16:20 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

پوگبا: می توانم جای ویدال و پیرلو را پر کنم

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس معتقد است که در فصل آتی، می تواند نقشی موثرتر از همیشه در ترکیب یووه داشته باشد.

پوگبا: می توانم جای ویدال و پیرلو را پر کنم
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها در یک ماه گذشته، دو هافبک ارزشمند خود را از دست داده اند. ابتدا پیرلو راهی نیویورک سیتی شد، سپس ویدال با 40 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. ویدالی که در 4 فصل حضورش در یووه، 35 گل برای این تیم به ثمر رساند. این در حالی است که پوگبا در سه فصل اخیر 20 گل برای یووه زده است.

ستاره فرانسوی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که می تواند جای ویدال و پیرلو را به خوبی پر کند:" هرجا که مربی از من بخواهد بازی می کنم اما در فاز تهاجمی عملکرد بهتری خواهم داشت و خوشحال خواهم شد اگر در این منطقه به بازی گرفته شوم. بطور مثال بازی پشت دو مهاجم برای من مطلوب است و از آن لذت می برم اما ببینیم که مربی چه تصمیمی خواهد گرفت.

فکر می کنم بتوانم فعال ترین هافبک یووه باشم. اگر در پست مورد علاقه ام بازی کنم، به نفع خودم و تیم خواهد شد. ما دو بازیکن بزرگ را در خط میانی از دست دادیم اما در این چند سال، از ویدال و پیرلو چیزهای زیادی یاد گرفته ام و حالا زمان آن است تا نشان دهم که تا چه اندازه، سطح بازی ام پیشرفت داشته است. معتقدم که می توانم جای پیرلو و ویدال را به خوبی پر کنم.
درست است که این دو یووه را ترک کردند اما بازیکنان خوب و مستعدی را جذب کرده ایم. ما یوونتوس هستیم و برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در ایتالیا مبارزه خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها