کد خبر : 1256259 | 09 مرداد 1394 ساعت 17:32 | 62.1K بازدید | 0 دیدگاه

او پنج میلیون تومان جریمه کردم

کمالوند: کیانی فکر کرده، چه خبر است؟

سرمربی تیم گسترش فولاد بابت اعتراض کیانی به داور بازی بسیار ناراحت است و عنوان می کند ما به اصول اخلاقی پایبندیم و کارت های زرد و قرمز حاصل از اعتراض به داور را با جریمه نقدی روبرو می کنیم.

کمالوند: کیانی فکر کرده، چه خبر است؟
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در رابطه بازی تیمش در مقابل سایپا گفت: با توجه به اینکه بازی اول مان بود از بازی تیمم راضی هستم چرا که ما در این بازی افت بدنی داشتیم و برعکس ما، سایپایی ها به دلیل این تمریناتش را از باقی تیم ها زودتر شروع کرد در اوج بدنی بود. باید به تمام کسانی که این بازی را از گسترش دیدند بگویم که این 30درصد تیم گسترش فولاد است و در مجموع می توانم بگویم از تیم راضی بودم.هم آنها موقعیت داشتند هم ما، ولی هیچکدام از دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.

وی در رابطه با بازیکنان تیم خود گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم، همگی برای تیم زحمت کشیدند، نصرتی دچار مصدومیت شد و مجبور شدیم وی را تعویض کنیم، یک تشکر ویژه از سعید دقیقی دارم، وی 72 ساعت قبل از بازی به ما ملحق شد و تنها سه جلسه در تمرینات شرکت کرد اما به دلیل اینکه وی یک بازیکن کاملا حرفه ای است با تمرینات بدن خود را آنقدری آماده نگه داشته بود که وی را از ابتدای این بازی به زمین فرستادیم که تلاش زیادی هم کرد تا بتواند دروازه سایپا را باز کند.

کمالوند در رابطه با تعویض مهدی کیانی گفت: مهدی روی اعتراض به داور کارت زرد گرفت و من به همین دلیل او را از زمین بازی بیرون کشیدم، اعتراض به داور برای تیم ما معنی ندارد، اگر قرار بود که بعد از هر اتفاقی بازیکنان ما به داور اعتراض کنند گسترش هیچوقت تیم اخلاق نمی شد، در صورت حضور مرتضی اسدی به عنوان کاپیتان، بازیکنی حق ندارد به داور نزدیک شود و صحبت کند.

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: اولین اقدام من بعد از اعتراض وی، جریمه 5 میلیون تومانی این بازیکن از روی نیمکت بود، ما تعیین کردیم کارت زرد به دلیل اعتراض به داور در تیم ما 5 میلیون تومان جریمه دارد و کارت قرمز، 10 میلیون تومان. ما در این مورد خیلی سفت و سخت برخورد می کنیم به دلیل اینکه یک بازیکن حق ندارد در مسائل اینچنینی دخالت کند، مثلا در یک رصحنه روی بازیکن ما خطای پنالتی رخ داد که داور نگرفت، خب، چه کار باید کرد، او هم انسان است و اشتباه می کند نمی شود با اعتراض و این صحبت ها حق تیم را گرفت.

وی در ادامه گفت: نمی دانم مهدی کیانی فکر کرده است که چه خبر است، گویا کاپیتان تراکتورسازی شده است فکر می کند وضعیتش خیلی تغییر کرده است در حالی که او از نظر من همان مهدی کیانی است که برای اولین بار وی را وارد فوتبال حرفه ای و تیم تراکتورسازی کردم، او چهار سال با من نکرده اخلاق و رفتار من را یادش رفته است،از مهدی می خواهم یادش بیاید اخلاق من در رابطه با اتفاقات اینچنینی چگونه است، تعویض وی از زمین و جریمه 5 میلیونی را برای این کار او در نظر گرفتم و احتمالا در بازی بعدی نیز وی را در ترکیب تیم قرار نگیرد.

کمالوند در پایان راجع به اتفاق ویژه ورزشگاه قوامین گفت: خیلی متاسفم که این اتفاق افتاد، حداقل انتظار از مسئولین این ورزشگاه این بود که یک روز از قبل از برگزاری بازی نورافکن ها را روشن می کردند تا مسئله اینچنینی به وجود نیاید. متاسفانه این اتفاق باعث شد که من در کنفرانس مطبوعاتی نتوانم حضور پیدا کنم و از طرفی در پرواز ما به تبریز هم مشکلی ایجاد شود، به دلیل اینکه مسافران باقی مانده نیز پنجاه دقیقه معطل بودند همه عصبی بودند و متاسفانه در بدو ورودمان به هواپیما، یک تنش نیز به وجود آمد که خدا راشکر به خیر گذشت.

دیدگاه‌ها