کد خبر : 1256264 | 09 مرداد 1394 ساعت 19:24 | 86.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی بزرگ هفته گل نداشت

تراکتور 0 - نفت 0؛ بدون هیجان و بدون جنجال

در شرایطی که نفت و تراکتور در انتهای فصل گذشته تماشایی ترین بازی ممکن را برگزار کرده بودند امروز با ارائه نمایشی احتیاط آمیز امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

تراکتور 0 - نفت 0؛ بدون هیجان و بدون جنجال
به گزارش "ورزش سه"، تراکتور و نفت تهران حساس ترین بازی امروز را در یادگار امام تبریز برگزار می کنند. گزارش زنده این بازی را در اینجا پیگیری کنید:

هفته اول لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام(ره)، تماشاگر:
داور: حسین زرگر، کمک‌ها:حسن ظهیری، مهدی عالیقدر
اخطار: نونگ(89) نفت تهران

تراکتورسازی: محمد رضا اخباری، محمد ایران پوریان، خالد شفیعی، کارلوس الکساندر کاردوسو، سعید آقایی، سینا عشوری، آگوستو سزار، سروش رفیعی(77 احمدعبدالله زاده)، بختیار رحمانی، فرید بهزادی کریمی(70 شاهین ثاقبی) و مهرداد بایرامی(75 حمزه یونس)
سرمربی: تونی اولیویرا

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سانتوز، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی(75 آرش رضاوند)، علیرضا عزت کرامت، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی(29 مهدی شیری )، ایمان مبعلی، عیسی آل کثیر(72 نونگ)، وحید امیری و امیرارسلان مطهری
سرمربی: علیرضا منصوریان


دقایق حساس:
دقیقه 6 : فرید بهزادی کریمی با پشت پا توپ را برای ایرانپوریان ارسال کرد اما بایرامی نتوانست ار پاس ایرانپوریان استفاده کند.
دقیقه 8: ارسلان مطهری در موقعیتی تک به تک خطرساز شد اما اخباری با نوک پا توپ را برگشت داد.
دقیقه18: روی یک ضربه کاشته عالی ایمان مبعلی ، ارسلان مطهری به توپ ضربه زد که توپ در آغوش اخباری جای گرفت.
دقیقه 27: شوت سرکش سزار را مدافعان نفت به سختی به کرنر زدند.
دقیقه 38: علیرضا بیرانوند در حرکتی عجیب روی یک کرنر توپ را با ضربه سر دفع کرد که خطرنام بود.
دقیقه 53: بختیار رحمانی روی یک ضربه ایستگاهی دروازه نفت را به خطر انداخت و بیرانوند با نوک انشگشتانش بیرون زد.
دقیقه 63:روی سانتر بلند سعید آقایی خالد شفیعی ضربه سر زد که درون دروازه جای نگرفت.
دقیقه 65: بختیار رحمانی باز هم ضربه ایستگاهی زد که در محوطه 6 قدم مدافعان نفت توپ را به بیرون زدند.
دقیقه 69: روی کاشته خوب مبعلی ابتدا آل کثیر ضربه سر زد که توپ جلوی حسینی افتاد اما نتوانست در موقعیت عالی دروازه را باز کند.

حاشیه ها:
*یکی از آشنایان تونی الیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی که به همراه کاظم شهریاری مدیر رسانه ای تیم تراکتورسازی در ورزشگاه حاضر شد. با توجه به شباهت زیاد این فرد با علیرضا فغانی تماشاگران وی را با این داور اشتباه گرفته و اقدام به هو کردن و شعار علیه او کردند.
*پیام صادقیان زمانی که برای گرم ردن وارد زمین شد از سوی هواداران تبریزی مورد تشویق قرار گرفت. پیام اصالتا تبریزی است و به همین خاطر هواداران او را تشویق کردند.
*سینا عشوری، بختیار رحمانی و سروش رفیعی بعد از مدت ها دوری به میدان رفتند و انگیزه های بسیاری دارند.
*عیسی آل کثیر آقای گل لیگ یک در فصل گذشته به دستور علیرضا منصوریان در ترکیب ثابت قرار گرفته است و در کنار وحید امیری و ارسلان مطهری در خط حمله بازی می کند.
*قرار بود خالد شفیعی در این دیدار دفاع چپ باشد و در تمرینات در این پست به میدان می رفت اما تونی در لحظات آخر نظرش را عوض کرد و سعید آقایی در این پست به میدان می رود.
*سید جلال حسینی مدافع ملی پوش نفت بعد از یک سال دوری از لیگ ایران با پیراهن نفت به مسابقات ایران بازگشته و درقلب خط دفاعی نفت به میدان رفته است.
*طوفان شدیدی همراه با گرد و غبار به یکباره در فاصله 20 دقیقه مانده به آغاز بازی در ورزشگاه ایجاد شد که باعث سرنگونی تابلوهای تبلیغاتی کنار میدان نیز شد.
*تماشاگران حاضر در ورزشگاه، به دلیل اتفاقات لیگ چهاردهم، علیه جواد ششگلانی، رییس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی شعار دادند.هواداران علیه علیرضا بیگی، استاندار پیشین آذربایجان شرقی هم شعار دادند.
*سعید لطفی به شدت مصدوم شد و به همین خاطر منصوریان به داور اعلام کرد این بازیکن نمی تواند بازی کند و مهدی شیری جایگزین او شد.
*در حالی که شماره پیراهن آگوستو دوسانتوس، هافبک دفاعی تراکتورسازی 19 حک شده اما در لیست اسامی بازیکنان و کادرفنی دو تیم شماره پیراهن 17 قید شده است.جالب اینجاست که قرار بود حمزه یونس 19 را بپوشد. همچنین با وجود اینکه علی حمودی روی نیمکت تراکتوری‌ها نشسته نام محمد پوررحمت الله در لیست قرار داده شده است

دیدگاه‌ها