کد خبر : 1256286 | 09 مرداد 1394 ساعت 19:02 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی:

نماینده امارات را به اسم قبول نداریم

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت: از گذشته در همه نقشه‌ها نام خلیج فارس ثبت شده و از نظر فوتبالی به تیم حریف احترام گذاشته اما نام این تیم را قبول نداریم.

نماینده امارات را به اسم قبول نداریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم وحید شمسایی درباره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: مسابقات بسیار سختی را در پیش رو داریم و ما اگر تفکر قهرمانی را در تیم تزریق نکنیم از نظر روحی دچار افت می‌شویم و به طور قطع ما در این دوره از مسابقات به‌دنبال قهرمانی هستیم.

وی افزود: در 2 سال اخیر اعتبار قهرمانی ما در آسیا مانند گذشته نبوده و باید ترسی که از این مسابقا به‌وجود آمده از بین برود و به دلیل وجود بازیکنان خارجی در تیم‌ها این مسابقات سخت‌تر از جام ملت‌ها بوده اما ما برای قهرمانی باید بازی‌به بازی پیش رفته و هر دیدار را به چشم فینال نگاه کرده تا بتوانیم موفقیت کسب کنیم.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره میزان آمادگی تیم خود اظهار داشت: تمرینات خوبی را داشته‌ایم و شرایط خوبی در تیم حکم فرماست و آمادگی خوبی برای این مسابقات داریم.

وی درباره صحبت‌های اخیر خود مبنی بر نارضایتی از همکاری مسئولان تصریح کرد: اصفهان را شهر خودم می‌دانم تا الان میزبان خوبی حداقل برای تیم ما نبوده‌اند و انتظار داشتیم بهتر از این با ما همکاری کنند و حتی در ساعت و میزان زمان تمرین ما در زمین اصلی از ما حمایت و همکاری نکرده و برای سالن تمرین نیز از ما پول گرفتند.

شمسایی درباره نام الخلیج نماینده امارات بیان کرد: از گذشته در همه نقشه‌ها نام خلیج فارس ثبت شده و از نظر فوتبالی احترام به حریف می‌گذاریم اما از نظر اسم ما نماینده امارات را قبول نداشته و به طور قطع برای موفقیت و سربلندی اسم خلیج فارس تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها