کد خبر : 1256303 | 09 مرداد 1394 ساعت 20:07 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی والیبال مردان آسیا؛

سیچلو با توپ پر آمد

مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران که حالا هدایت قطری ها را به عهده دارد در اولین دیدار خود موفق شد استرلیا مدعی را شکست دهد.

سیچلو با توپ پر آمد
به گزارش " ورزش سه " ، تیم های ملی والیبال قطر و استرالیا در سومین دیدار عصر امروز در اولین روز رقابت های قهرمانی والیبال مردان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند و مسابقه ای هیجان انگیز رقم زدند.

قطری ها در ست های اول، سوم و چهارم موفق شدند تیم ملی استرالیا را 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 20 شکست دهند. استرالیایی ها که به تازگی مسابقات لیگ جهانی را پست سر گذاشته اند، نتوانستند از پس تیم قطر بر آیند و تنها در ست دوم این مسابقه ۳۰ بر 28 پیروز شدند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران دقایقی در سالن فدراسیون والیبال حضور داشتند و مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. همچنین تیم آنالیز تیم ملی والیبال ایران به همراه گوسا، کمک مربی تیم ملی والیبال ایران در مسابقه حضور داشتند و تیم های قطر و استرالیا را آنالیز کردند.

خوان سیچلو مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران که در زمان حضور ولاسکو روی نیمکت تیم ملی می نشست حالا به عنوان سرمربی برای قطری ها انجام وظیفه می کند و در اولین قدم موفق شد شگفتی جام را رقم بزند.

دیدگاه‌ها