کد خبر : 1256310 | 09 مرداد 1394 ساعت 20:27 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های پینگ‌پنگ بین‌قاره‌ای

تمرین نوشاد عالمیان با ستارگان جهان

برترین پینگ‌پنگ باز ایران با ستارگان تنیس روی میز جهان به تمرین پرداخت.

تمرین نوشاد عالمیان با ستارگان جهان

به گزارش "ورزش سه" وبه نقل از ایسنا، نوشاد عالمیان پینگ‌پنگ باز ایرانی عضو تیم منتخب قاره آسیا در شهر ژانگ‌ژیای چین که میزبانی رقابت‌های بین‌قاره‌ای را بر عهده دارد به تمرین با هم‌ تیمی‌های خود پرداخت.

پس از ورود ستارگان تنیس روی میز جهان به شهر میزبان رقابت‌های بین‌قاره‌ای که با استقبال گرم چینی‌ها همراه بود، اعضای دو تیم منتخب اروپا و آسیا تمرینات خود را دنبال کردند.

اعضای این دو تیم فردا(شنبه) در نخستین روز رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند. نوشاد عالمیان با رنکینگ 102 جهان در نخستین دیدار خود باید به مصاف "آندرج گاسینا" از کرواسی با رنکینگ 34 جهان برود. برترین پینگ‌پنگ باز ایران در روز دوم این رقابت‌ها نیز به مصاف "روبرت گاردوس" از اتریش با رنکینگ 26 جهان می‌رود.

در این مسابقات برای اولین بار از نسل جدید میزهای تنیس روی میز استفاده خواهد شد که می‌توان آنها را میز دیجیتال نامید. این میزها به سفارش فدراسیون چین ساخته شده و سطح فوقانی آن به شکل یک صفحه نمایشگر عمل می‌کند، به طوری که بتوان در زمان‌ها استراحت پینگ‌پنگ بازان با پخش نتایج، تصاویر و آگهی‌، فضای مسابقه را برای تماشاگران جذاب‌تر کرد.

همچنین در این مسابقات از توپ دورنگ با رنگهای زرد و سفید استفاده خواهد شد. این توپ که سال گذشته به پیشنهاد فدراسیون چین و تصویب هییت رییسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز رسمیت یافت با هدف نمایش واضح‌تر پیچ توپ طراحی و تولید شده است.

بعد از ظهر امروز اعضای تیم‌های منتخب آسیا و اروپا از شرکت ZFTC که اسپانسر اصلی مسابقات است، بازدید و در مراسم افتتاحیه که با چند مسابقه نمادین بین بازیکنان دو تیم و بازیکنان این شرکت برگزار شد، حضور پیدا کردند.

در این مراسم هریک از تیم‌ها دو بازیکن برای بازی با بازیکنان تیم ZFTC معرفی کردند که برای آسیا نوشاد عالمیان و مالونگ پشت میز رفتند.

پس از آن با هماهنگی افشین بدیعی سرپرست تیم منتخب آسیا جلسه تمرینی ویژه‌ای برای نوشاد عالمیان و مالونگ برترین پینگ‌پنگ باز فعلی جهان ترتیب داده شد تا نوشاد بتواند هر چه سریع‌تر خود را با میزهای جدید و شرایط سالن مسابقه وفق دهد.

برنامه کامل رقابت‌های بین قاره‌ای به شرح زیر است:

برنامه روز اول 10 مردادماه

تانگ پنگ (هنگ کنگ) - باستیان استیگر (آلمان)

چانگ چیه یوآن (چین تایپه) - روبرت گاردوس (اتریش)

مالونگ (چین) - مارکوس فریتاس (پرتغال)

گائونینگ (سنگاپور) - ولادیمیر سامسونوف (بلاروس)

نوشاد عالمیان (ایران) - آندرج گاسینا (کرواسی)

برنامه روز دوم 11 مردادماه

تانگ پنگ از (هنگ کنگ) - آندرج گاسینا (کرواسی)

نوشاد عالمیان (ایران) - روبرت گاردوس (اتریش)

گائونینگ (سنگاپور) - مارکوس فریتاس (پرتغال)

مالونگ (چین) - ولادیمیر سامسونوف (بلاروس)

چانگ چیه یوآن (چین تایپه) - باستیان استیگر (آلمان)


دیدگاه‌ها