کد خبر : 1256315 | 09 مرداد 1394 ساعت 19:55 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

مطهری شارژ شد

منصوریان: تونی نصف سن من مربی بوده

علیرضا منصوریان برخلاف روند بازی اعتقاد دارد بازی با تراکتورسازی در سطح بالایی برگزار شده است.

منصوریان: تونی نصف سن من مربی بوده
به گزارش "ورزش سه"، منصوریان در مورد بازی با تراکتور و تساوی در اولین دیدار در کنفرانس مطبوعاتی گفت:
این بازی یک بازی سطح بالا بود دو تیم بازی سنگینی را انجام دادند. ما باید خودمان را برای بازی با تراکتور آماده می کردیم و از طرف دیگر برای رویارویی با هواداران این تیم هم خودمان را اماده کردیم. تیم ما در شروع لیگ بازی خوبی انجام داد ت و دو و سه موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم و با تغییراتی توانستیم تراکتور را در زمین مدیریت کنیم. ما در بهترین زمان به تراکتور خوردیم وبازیکنان نخبه ای به تراکتورسازی پیوسته اند.من از تیم خودم هم راضی هستم وفکر می کنم می توانستیم برنده بازی باشیم.

او در ادامه گفت: خطایی که در نیمه اول روی مطهری شد برای من شبهه به وجود آورد.فکر می کنم در دقیقه 94 هم مطهری شارژ شد.
منصوریان در رابطه با شرایط جوی تبریز هم صحبت کرد:باد شدید در ورزشگاه تاثیر منفی در جریان بازی داشت.من نسبت به شروع لیگ گفتم که بازی خوبی بودو نمی شود در آغاز مسابقات بازی فصل گذشته را تماشا کرد.دو تیم در فصل گذشته در پایان لیگ و اوج هماهنگی بهم رسیدند.

او در مورد عملکرد تراکتوری ها هم گفت:تراکتورسازی می تواند از سهمیه سرباز استفاده کند.بختیار و سروش در تراکتورسازی حضور دارند وما این شانس را نداریم که از این نفرات سود ببریم ولی در مجموع دو تیم کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتند.امیری روز خوبی داشت و من از او راضی هستم.نمی خواستیم شروع لیگ را شکست بخوریم و یک امتیاز هم در شروع لیگ خوب بود.می توانستیم به پیروزی هم برسیم اما در مجموع شروع خوبی برایمان بود.

او در مورد جذب نفرات جدید هم گفت: من از نفراتی که جذب کردیم راضی هستم.مخصوصا در خط دفاعی با حضور حسینی و سانتوز خیال ما راحت کردند.یک سال روی این نفرات تمرکز داشتیم وعیسی آل کثیر هم شرایط مشابهی دارد و از پدیده های لیگ برتر است.در بازی با صبا هم چند تغییر خواهیم داشت.به طور حتم از خط میانی به بالایمان تغییرات را باز هم داریم چون مسابقات زیادی در پیش داریم.با این وجود از نفراتی که امروز بازی کردند رضایت داریم.پاداوانی از سپاهان پول بیشتری گرفت اما با این وجود خوش شانس هستیم که سید جلال را گرفتیم.

منصوریان درباره تونی هم اظهار نظر عجیبی داشت:تونی نصف سن من مربیگری کرده و خریدهای خوبی داشته است.

دیدگاه‌ها