کد خبر : 1256318 | 09 مرداد 1394 ساعت 21:12 | 84.7K بازدید | 0 دیدگاه

متعجبم که باز هم این داور را گذاشتند

گل‌محمدی: نتایج بیرون زمین رقم می‌خورد

سرمربی تیم ذوب‌آهن معتقد است نتایج خیلی از بازی های لیگ بیرون از زمین رقم می‌ خورد.

گل‌محمدی: نتایج بیرون زمین رقم می‌خورد
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی با ملوان گفت: به ملوانی ها تبریک می‌ گویم که تا آخرین لحظه جنگیدن و توانستند 3 امتیاز این بازی را به دست بیاورند. اما امروز واقعیتی را فهمیدم که بسیار تلخ بود.

وی ادامه داد: متاسفانه خیلی از نتایج بازی ها بیرون از زمین رقم می‌ خورد و کیفیت بازی تاثیری در نتیجه نهایی ندارد. ما دیدیم که چمن ورزشگاه بسیار بلند است و باید کوتاه شود. در جلسه هماهنگی نیز گفتیم که عنوان کردند درست است و باید این اتفاق بیافتد اما امروز که به زمین آمدیم دیدیم چمن کوتاه نشده. به هیات فوتبال و مسوولین برگزاری گفتیم که آنها نیز اعتنایی نکردند و در نهایت دیدیم که همین چمن بلند چقدر روی کیفیت بازی تیم ها تاثیر منفی گذاشته بود.

گل‌محمدی در ادامه گفت: داوری را برای این بازی گذاشتند که در بازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی نیز علیه تیم ما یک پنالتی گرفت و به گواه کارشناسان خنده دار بود. همین داور را می‌ آوردند در این بازی و در شرایطی که بازیکن حریف هنوز نیفتاده، سوت پنالتی را می‌ زند. به هر حال من به بچه هایم تبریک می‌ گویم که دویدن و تا آخرین لحظه زحمت کشیدند.

دیدگاه‌ها