کد خبر : 1256327 | 09 مرداد 1394 ساعت 21:36 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان هفته اول با 13 گل

هفته اول لیگ‌برتر فوتبال ایران با 13 گل به پایان رسید.

پایان هفته اول با 13 گل
به گزارش "ورزش سه"، در روزی که 2 بازی با نتیجه تساوی 2 ـ 2 به پایان رسید، 2بازی دیگر روی هم یک گل بیشتر نداشت تا در کل هفته اول مسابقات لیگ فقط 13 گل داشته باشیم و میانگین ثبت گل در هفته اول تنها درصدهایی از رقم ناچیز یک و نیم گل به ازای هر بازی بالاتر رود.

تنها گل های 20 دقیقه اول بازی پرسپولیس و پدیده و تلاش فولاد برای تساوی در دیدار خانگی برابر راه‌آهن بود که تعداد گل های لیگ را به رقمی نسبتا شایسته رساند. وگرنه اگر این دو بازی آخر مسابقات لیگ را در هفته اول از بقیه لیگ جدا کنیم، در 6 بازی دیگر مسابقات فوتبال لیگ ما تنها 5 گل داشته است که رقمی پایین تر از یک گل به ازای هر بازی است. امیدواریم که لیگ هفته اول ما که از حیث تعداد گل و تعداد تماشاگر از حد متوسط فوتبال ایران هم متوسط بود، روزهای بهتری را به خود ببیند.

به راستی وقتی در مسابقات لیگ ما تا این حد گل های اندک ردوبدل می‌ شود، از تماشاگر چه انتظاری داریم که ورزشگاه ها را پر کنند، وقتی که تماشاگر ورزشگاه آزادی امروز افسوس بازی های خوب قدیم تیم های مورد علاقه اش را می‌ خورد، علی القاعده خودش را از حضور در ورزشگاه های محروم می‌ سازد که مدت هاست بازی خوبی را به نمایش نگذاشته است. امیدواریم مسابقات در هفته آینده شرایط بهتری پیدا کند.

دیدگاه‌ها