کد خبر : 1256334 | 09 مرداد 1394 ساعت 21:50 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده خلیج‌فارس برای اماراتی‌ها جشنواره گل به راه انداخت

شروع طوفانی دریایی‌ها؛اماراتی‌ها8تایی‌شدند

تیم تاسیسات دریایی ایران در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر نماینده امارات جشنواره گل به راه انداخت.

شروع طوفانی دریایی‌ها؛اماراتی‌ها8تایی‌شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا 2015 و در چهارمین مسابقه روز نخست تیم‌های  تاسیسات دریایی ایران و نماینده امارات از ساعت 19:30 در سالن 25 آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

حدود هزار نفر از نزدیک تماشاگر این دیدار بودند که یک صدا با فریاد ایران ایران تیم تاسیسات را حمایت می‌کردند ضمن اینکه وحید شمسایی مربی- بازیکن تیم تاسیسات هم به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

همانطور که انتظار می‌رفت نماینده ایران بازی را طوفانی آغاز کرد و قاسم عروجی در دقیقه گل نخست این تیم را به ثمر رساند. در ادامه بازیکنان تاسیسات حملات خود را تا جایی ادامه دادند که در دقیقه 7 پای  بازیکن تیم اماراتی به گل به خودی باز شود و گل دوم برای تاسیسات به ثبت برسد.

بازی خوب تاسیسات ادامه یافت تا این بار نوبت به وحید شمسایی فوتسالیست محبوب کشور برسد و در دقیقه 9 با ضربه‌ای زیبا گل سوم تیمش را وارد دروازه نماینده امارات کرد. اما روز بد اماراتی‌ها پایانی نداشت و در دقیقه 12 هم محمد کشاورز مربی- بازیکن فصل گذشته گیتی‌پسند گل چهارم تاسیسات را به ثمر رساند.

در ادامه نیمه نخست گلزنی یاران شمسایی ادامه یافت و قدرت بهادری و سعید احمد عباسی گل‌های پنجم و ششم تاسیسات را به ثمر رساندند ضمن اینکه یوسف محمد با گلزنی در دقیقه 19 برای تیم امارات یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نیمه نخست با حساب 6 بر یک به سود نماینده ایران پایان یابد.

نیمه دوم این دیدار هم با گلزنی تاسیساتی‌ها آغاز شد و اصغر حسن‌زاده در دقیقه 22 و وحید شمسایی در دقیقه 29 گل‌های هفتم و هشتم را به ثمر رساندند. در این دقایق 2 تیم به دلیل خطای خطرناک یکی از بازیکنان تیم امارات درگیری جزئی پیدا کردند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 8 بر یک به سود تاسیسات دریایی تهران نماینده خلیج همیشه فارس خاتمه یافت.


دیدگاه‌ها