کد خبر : 1256348 | 09 مرداد 1394 ساعت 22:10 | 72.4K بازدید | 0 دیدگاه

قول دادن کار آدمهای جدی نیست

برانکو: چه کسی می‌تواند قول قهرمانی بدهد

سرمربی تیم پرسپولیس از بازیکنان خود کاملا راضی است و عنوان می‌ کند برای پیروزی در این بازی فقط شانس نداشتند.

برانکو: چه کسی می‌تواند قول قهرمانی بدهد
به گزارش "ورزش سه"، برانکو در کنفرانس پایان دیدار تیمش با پدیده گفت: عرض سلام و خسته نباشید به همه شما دارم. این بازی ای بود که همه انتظار آن را داشتیم ما انتظار 3 امتیاز این بازی را داشتیم اما من به بازیکنانم تذکر داده بودم که حواسشان به غافلگیری توسط حریف باشد. شاید نتوانیم امتیاز کامل را بگیریم و الان متاسفم. باید بگویم برای تمام هواداران عزیزمان اظهار تاسف می‌ کنم اما نمی‌ توانم از بازیکنانم گله داشته باشم چرا که عالی بودند فقط نتوانستند نتیجه مطلوب ما را کسب کنند.

هر بازی‎ جنبه خوب و بد دارد

این را باید بدانیم که هر بازی دو جنبه دارد؛ جنبه خوب و بد. ما دو اشتباه بزرگ کردیم که توسط آن دو اشتباه دو گل دریافت کردیم و برایمان بسیار گران تمام شد. ما کار و تمرینات بسیاری داریم که در بازی هایمان بهتر عمل کنیم.

از بازیکنانم راضی ام

معمولا در مورد بازیکن ها نظر خاصی نمی‌ دهم مخصوصا بعد از اتمام بازی اما امروز بازیکنانم تمام توان خود را گذاشتند که در این بازی موفق شوند همانطور که همگی شاهد بودیم. به طور کل باید بگویم، از همه بازیکنانم راضی ام و با نظر بعضی ها که می‌ گویند هافبک خلاق ندارد موافق نیستم. با این بازی داغی که تیم ما ارائه داد. دو گل به حریف زد 3، 4 موقعیت دیگر نیز داشت نمی‌ توان گفت هافبک خلاق نداریم. ما در به ثمر رساندن گل فقط شانس کم داشتیم. البته باید بگوییم که بازی اول همیشه شرایط خاص خود را دارد. ما زمانی که یک بر صفر جلو بودیم می‌ توانستیم توسط کمندانی گل دوم را بزنیم اما این اتفاق نیفتاد.

در دفاع ضعیف بودیم

با این نظر شما موافقم که ما در دفاع ضعیف بودیم اما چیزی که ما را خوشحال می‌ کند این است که موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کردیم. حریف دو حمله جدی داشت که هر دو تبدیل به گل شد و ما حملات بسیاری داشتیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم، جذابیت فوتبال همین است. من به تیمم کاملا اعتقاد دارم و این را هم بدانید که به این تیم وقتی سوشا، عالیشاه و طارمی در بازی بعدی اضافه شوند قطعا کیفیت بالاتری را خواهیم داشت. ضمن اینکه مایکل و بنگتسون نیز به تمریناتمان اضافه شدند. امروز فقط شانس نداشتیم و باید بگویم این بازیکنان، بازیکنان من یا مدیرعامل نیستند بازیکنان پرسپولیسند. همه ما اینجا هستیم تا به اهداف باشگاه کمک کنیم.

هدف ما قهرمانی است اما قولی نمی‌ دهم

من هرگز یک کلمه نگفتم که از قصدمان منصرف می‌ شویم اما چه کسی می‌ تواند قول قهرمانی بدهد. من تاکید می‌ کنم پرسپولیس برای قهرمانی می‌ جنگد و ما از این هدف کنار نمی‌ کشیم. اما اگر شما می‌ خواهید و دوست داریم به شما قول بدهم. قول دادن کار آدم های جدی نیست. ما با یک مساوی آن هم در هفته اول از هدفمان کنار نمی‌ کشیم و تاکید می‌ کنم که کار ما نبرد برای قهرمانی است. تیم ما بهتر بود و باید می‌ بردیم اما فوتبال است و هزار غافلگیری.

دیدگاه‌ها