کد خبر : 1256378 | 09 مرداد 1394 ساعت 23:17 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای جام اطلاع رسانی خوبی نشد

هدفمان پیروزی پرگل در گام نخست بود

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: متاسفانه از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم وگرنه می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتر برنده شویم.

هدفمان پیروزی پرگل در گام نخست بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امیر شمسایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نماینده امارات، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خیلی از این نتیجه خوشحال هستم و همانطور که قبلاً گفتم ما پنج فینال داریم که به سلامتی از خان اول عبور کرده‌ایم و از این لحظه به بعد به بازی با القادسیه فکر می‌کنیم تا بتوانیم به راحتی از گروه صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در دقایق پایانی دو نیمه با توجه به اختلاف گلی که داشتند، باز هم از سیستم پنج بازیکن استفاده کردند، تصریح کرد: ما اختلاف گل خوبی ایجاد کرده بودیم و سعی داشتیم کارهای تاکتیکی خود را در زمین تمرین کنیم. البته در نیمه دوم چون پنج خطای ما کامل شده بود، با این کار می‌خواستیم بازی را در اختیار بگیریم و فشار را از روی بازیکنانمان برداریم تا زمان بازی تمام شود.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ادامه داد: ما در این مدت روی این تمرین تمرکز زیادی داشتیم و نفرات ما برای این سیستم بازی مشخص شده و دو یا سه تغییر در آن خواهیم داشت که در طول مسابقات از آنها رونمایی می‌کنیم.

شمسایی در پاسخ به خبرنگار ایرلندی که پرسید آیا از اینکه با اختلاف هفت گل، حریف خود را شکست دادید، سورپرایز شدید؟ تصریح کرد: ما انتظار تعداد گل بیشتری را داشتیم و می‌خواستیم که حریف خود را دو رقمی کنیم، اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

وی درباره برنامه تیمش برای فردا گفت: ما یک تمرین سبک 45 دقیقه‌ای در نظر گرفته‌ایم؛ ضمن اینکه بازی دو تیم قطر و امارات را آنالیز می‌کنیم تا تدابیر مناسبی برای بازی با القادسیه اتخاذ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره حضور تماشاگران اصفهانی در استادیوم، خاطرنشان کرد: به نظر من اطلاع‌رسانی خوبی برای این بازی نشده بود؛ ضمن اینکه پخش زنده تلویزیونی می‌تواند باعث افزایش تعداد تماشاگران شود. البته من از مردم اصفهان و تمامی کسانی که به اینجا آمدند و از تیم ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و می‌خواهم که در دیدارهای آینده یار ششم ما باشند.

گفتنی است سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در نشست خبری خود، نامی از تیم حریفش در مسابقه امروز نبرد و تنها این تیم را به عنوان نماینده امارات خطاب کرد.

دیدگاه‌ها