کد خبر : 1256392 | 10 مرداد 1394 ساعت 00:26 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف ملی‌پوش پاراگوئه از یورگن کلوپ

لوکاس باریوس، ستاره فعلی گوانگ ژو، ضمن تمجید از سرمربی سابق دورتموند اذعان کرد سه سال حضورش در بوندسلیگا را هرگز فراموش نمی‌کند.

تعریف ملی‌پوش پاراگوئه از یورگن کلوپ
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم پاراگوئه‌ای سابق دورتموند در گفتگو با سایت گل، از دوران حضورش در آلمان به عنوان بهترین خاطراتش یاد کرد.
لوکاس باریوس که سال 2009 در ازای مبلغ چهار میلیون یورو از کولو کولو به دورتموند پیوست، توانست در مدت سه سال دو جام قهرمانی را همراه با زردهای وست‌فالن بالای سر ببرد.
او به "گل" گفت:" نظم کشور آلمان مرا شگفت‌زده کرد. آنجا همه چیز بسیار بسیار خوب سازماندهی می‌شود. لیگ فوتبالشان هم عالی است. هزاران تماشاگر به استادیوم‌ها می‌روند و در خیلی از بازی‌ها کلیه بلیت‌ها به فروش می‌رسد. آنجا ساختار باشگاه‌ها فوق‌العاده است."
او درمورد خاطره‌اش از دورتموند نیز گفت:" یورگن کلوپ برای من مربی خاصی بود. او واقعا به من کمک کرد تا توانایی‌هایم را پرورش دهم و شکوفا شوم. او سبک بازی مرا تغییر داد و باعث پیشرفتم شد."
باریوس سال 2012 دورتموند را ترک کرد و راهی چین شد تا در گوانگ ژو اورگرانده به فوتبالش ادامه دهد. قرارداد او با این باشگاه چینی تا سال 2017 اعتبار دارد.

دیدگاه‌ها