کد خبر : 1256416 | 10 مرداد 1394 ساعت 09:40 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه دیدند پرسپولیس چقدر خوب است

کمندانی:باید بیشتر نظر برانکو را جلب کنم

پرسپولیسی ها که بازی اول خود در لیگ را بسیار هجومی آغاز کردند اما به نتیجه تساوی مقابل پدیده مشهد رضایت دادند.

کمندانی:باید بیشتر نظر برانکو را جلب کنم
به گزارش "ورزش سه" میلاد کمندانی در مورد این دیدار گفت: فقط می توانم بگویم بدشانسی مانع پیروزی مان شد نیمه اول واقعا خوب کار کردیم و موقعیت هم داشتیم اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد نیمه دوم هم عقب نکشیدیم و شرایط بازی جوری شد که بر طبق تاکتیکی که داشتیم کار کردیم اما در کل میل به حمله زیادی داشتیم ،فوتبال است و متاسفانه نشد که ببریم،شرایطمان به نوعی بود که می توانستیم ببریم اما مساوی هم یک طرف فوتبال است.
این بازیکن در مورد حضورش در ترکیب ثابت نظرش را اینگونه بیان کرد: من تمام تلاشم را کردم بهترین عملکرد را داشته باشم از اول بازی تلاش کردم دلم می خواهد از این به بعد بهتر هم باشم تا بتوانم نظر آقای برانکو را جلب کنم.
کمندانی که در یک صحنه موقعیت گل خیلی خوبی کسب کرد ولی با بدشانسی آن را از دست داد در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا حیف شد که توپم به تیر برخورد کرد قسمت نبود،انشاالله بازی های بعدی.
هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که میدان دادن به جوان ها توسط برانکو او را به فیکس بازی کردن خوشبین می کند یا خیر گفت: این مسئله برای ما جوان ها خیلی بهتر است وقتی مربی روی ما حساب باز کرده ما هم باید بیشتر از قبل تلاش کنیم و عملکردمان هم بهتر می شود تازه این بازی اولمان بود و رفته رفته بهتر می شویم.
وی در پایان در مورد دیدار با استقلال خوزستان در هفته دوم افزود: بازی سختی در اهواز داریم و در ضمن آنجا نیز هوا گرم است امیدوارم آن بازی به سود ما تمام شود.

دیدگاه‌ها