کد خبر : 1256422 | 10 مرداد 1394 ساعت 09:57 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

روز قبل بازی به زمین اعتراض کردیم و تمرین نکردیم

بدرلو : کی باید از میزبانی مان استفاده کنیم ؟

مهدی بدرلو هافبک دفاعی فولاد با گل دقایق پایانی تیمش را از شکست نجات داد .

بدرلو : کی باید از میزبانی مان استفاده کنیم ؟
به گزارش "ورزش سه" ، این بازیکن درباره تساوی دیروز مقابل راه آهن می گوید :بازی هم توپ و زمین در اختیار ما بود و بزرگترین اشکال این بازی وضعیت نا مناسب زمین بود . البته اینکه وسط بازی تایم اوتها جلوی حملات ما را می گرفت .
بدرلو که از اعتراض سرمربی تیمش درباره زمین غدیر باخبر است می گوید : وقتی رفتیم درزمین غدیر تمرین کنیم، دیدیم چمن خیلی بلند است ، در حدی بود که پا تا مچ داخل آن می رفت . شما تصور کنید توی آن شرایط آب و هوایی می خواهید یک پاس بدهید چقدر مشکل هست .همه دیدند مهاجم های ما تو اون شرایط به مشکل خورند.
انتظار ما از استان خوزستان این است ،که وقتی فولاد خوزستان این همه دارد هزینه می کند بهترین زمین را در اختیار ما بگذارد
متاسفانه امروز این اتفاق نیافتاد. البته شرایط زمین برا دوتا تیم یکی است ولی انتظاری که ما بعنوان میزبان داریم فرق می کند . ما وقتی درخانه خودمان بازی میکنیم انتظار بیشتری داریم .پس ما کی میتونیم از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم؟ وقتی تیم فولاد در هر بازی سی میلیون پول می دهد برای بازی درغدیرباید وضعیت این باشد ؟ ما روز قبل به نشانه اعتراض تمرین نکردیم و از انجا به ٢٠٠ دستگاه برگشتیم اما وضع بهتر نشد .

بدرلو که از تساوی مقابل راه آهن راضی نیست می گوید: ما موقعیت های زیادی داشتیم و سوار بازی بودیم و روی دو غافلگیری گل خوردیم و عقب افتادیم و در نهایت با دوندگی توانستیم نتیجه رو برگردانیم.
بدرلو درباره نیمکت نشینی اش هم می گوید : مصدومیتم کامل بر طرف شده ولی چون دوران بدن سازی تیم را از دست داده بودم از نظر شرایط بدنی در شرایط مناسبی نبودم .البته یواش یواش دارم شرایط لازمرا پیدا میکنم .
وی درپایان درباره داوری بازی هم گفت : نظری در مورد داوری ندارم ولی گاهی سوتهایی زده شد که بازی را از روند خود دور کرد.

دیدگاه‌ها