کد خبر : 1256423 | 10 مرداد 1394 ساعت 09:59 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

نمی دانم چرا همه پرسپولیسی ها به این تیم گل می زنند

بادامکی:از گلزنی ام خوشحال و ناراحتم

پدیده ای ها در اولین بازی خود در لیگ موفق به کسب یک امتیاز در تهران مقابل سرخ های پایتخت شدند.

بادامکی:از گلزنی ام خوشحال و ناراحتم
به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی در مورد این دیدار گفت: تیم ما تغییرات زیادی داشته و مربی جدید هم بالای سرش آمده و با اینکه طول می کشد هماهنگ شویم اما توانستیم یک امتیاز در آزادی مقابل هواداران ارزشمند پرسپولیس بیاوریم این قضیه به روند کاری ما در ادامه کمک می کند و باعث می شود اعتماد به نفسمان بالا برود ‌.
هافبک پدیده در همین باره ادامه داد: فکر نمی کردم بتوانیم آنقدر راحت کار کنیم ،با وجود اینکه در دقایق ابتدایی گل خوردیم اما توانستیم تیم را جمع و جور کنیم خدا را شکر دو گل هم زدیم ولی بعد از گل دوم تیم عقب کشید و متاسفانه یک گل خیلی بد خوردیم.
او در مورد گلزنی مقابل پرسپولیس ادامه داد: از گلزنی ام هم خوشحال هستم هم ناراحت من بهترین دوران فوتبالم را در پرسپولیس سپری کردم و خودم را جزو خانواده پرسپولیس می دانم تلاش کردم بهترین بازی ام را نمایش دهم خوشحالم برای پدیده گل زدم ولی پرسپولیس را هم از صمیم قلب دوست دارم.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا بازیکنان پرسپولیس مدام به تیم های سابقشان گل می زنند پاسخ داد: دقیقا نمی دانم ولی آن گلی که زدم قسمت من بود.
بازیکن پدیده مشهد در مورد وظیفه کاپیتانی که بر دوش دارد نطرش را اینگونه بیان کرد: درست است بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه من را سنگین تر می کند ولی این چیز ها مهم نیست در پدیده همه بچه ها تلاش می‌ کنند انشاالله بتوانیم پدیده را به آن چیزی که حقش است برسانیم و هواداران مشهدی را خوشحال کنیم.
بادامکی در پایان در مورد دیدار با فولاد در هفته دوم لیگ برتر افزود:درست است فولاد نتواسنت راه آهن را شکست دهد ولی در کل هفته های اول هیچ چیز مشخص نیست مخصوصا برای ما که قرعه سختی بهمان افتاده فولاد تیم خیلی خوبی است ولی ما تلاش و‌تمرکز می کنیم تا ببریم.

دیدگاه‌ها