کد خبر : 1256424 | 10 مرداد 1394 ساعت 10:07 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایثار کفاشیان با حضور در کمیته‌فوتسال‌آسیا

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید علی کفاشیان با حضور در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC ایثار کرده و قطعا زور ایران بیشتر در این کمیته بیشتر می‌شود!

ایثار کفاشیان با حضور در کمیته‌فوتسال‌آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سیدرضا افتخاری درباره حضور علی کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا و خروج نام عباس ترابیان از این کمیته، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ان شاءالله که حضور کفاشیان در این کمیته مثبت است. کفاشیان در AFC سِمت‌های بالاتری داشت و اینکه حالا رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC شده، به نوعی ایثار کرده است؛ درست مثل ما که از مدیر کلی استان تهران به فوتسال آمدیم و در واقع ایثار کردیم!

وی ادامه داد: ما باید از حضور کفاشیان در این کمیته به نفع پیشرفت فوتسال ایران و آسیا استفاده کنیم. دید من به حضور وی در کمیته فوتسال AFC مثبت است. مطمئنم حضور وی زور ایران را برای تصمیم گیری‌ها بیشتر می‌کند!

رئیس کمیته فوتسال ایران  درباره شرایط برگزاری فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان هم خاطرنشان کرد: مسئولان استان اصفهان و شرکت توسعه و تجهیز زحمت زیادی برای حل مشکلات کشیدند. شاید سالن نقش جهان در بیش از ۲۰ بخش مشکل داشت ولی با همکاری مسئولان این مشکلات مرتفع شد. شرایط آنقدر خوب بوده که مربی ژاپن و قطر هم از موقعیت سالن حسابی تعریف کردند. موقعیت سالن و فضای باز اطراف سالن مورد توجه سرمربیان خارجی قرار گرفته بود.

وی در خصوص پخش نشدن مسابقات روز اول جام باشگاه‌ها یادآور شد: انتظار دارم صدا و سیما به این فرصت توجه کند. پخش مسابقات حتی باعث می‌شود تماشاگران بیشتری به سالن بیایند و مردم مدام پیگیر اخبار باشند. ما برنامه مسابقات را چند روز پیش به صدا و سیما فرستادیم و منتظریم تا مسابقات پخش تلویزیونی شود.

افتخاری در پایان درباره دعوت خسوس کاندلاس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به ایران و تماشای مسابقات جام باشگاه‌ها هم گفت: اگر بتوانیم ویزای خسوس را بگیریم او برای تماشای مسابقات به اصفهان خواهد آمد. هدف‌مان این است تا با خسوس در حاشیه این مسابقات مذاکراتی هم داشته باشیم تا بلکه بتوانیم مجددا از او در تیم ملی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها