کد خبر : 1256451 | 10 مرداد 1394 ساعت 11:03 | 170.1K بازدید | 30 دیدگاه

سریال دست ندادن ها از کی آغاز شد؟

درسی که فروزان به رحمتی پس داد(عکس)

جنجالی ترین حرکت هفته اول لیگ برتر کاری بود که محسن فروزان در بازی سیاه جامگان ـ استقلال انجام داد. زمانی که این گلر جوان از دست دادن با مهدی رحمتی دروازه بان استقلال خودداری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فروزان که در فصل گذشته در دروازه استقلال حضور داشت در این فصل با توجه به بازگشت مهدی رحمتی مجبور شد از این تیم برود و در کنار رسول خطیبی لیگ پانزدهم را استارت بزند. تقابل این دو تیم در هفته اول حاشیه های زیادی را هم در پی داشت. جایی که در مراسم ابتدای بازی فروزان حاضر نشد با مهدی رحمتی دست دهد. در این باره طی روزهای گذشته هجمه زیادی به دروازه بان ملی پوش سیاه جامگان وارد شد و البته فروزان ادعا کرد متوجه این موضوع نشده است، بهانه ای که به نظر می رسد برای فرار از حاشیه ها بوده است.

اما دلیل این حرکت فروزان چه بود؟ فروزان که در مصاحبه انتهای بازی هم مدعی شده بود مظلومی نقشی در جدایی او نداشته و در کنایه ای مدعی شد رحمتی تیم دروازه بانی این فصل استقلال را بسته است با توجه به اتفاقات فصل گذشته اقدام به دست ندادن با مهدی رحمتی کرده بود.

1034258

1034259

1034260

دیدار برگشت استقلال و پیکان در استادیوم آزادی و جایی که قلعه نویی به عنوان سرمربی وقت استقلال ترجیح داد از وحید طالب لو درون دروازه استفاده کند. فروزان و طالب لو که رابطه مناسبی با هم داشتند در این بازی کاملا متحد نشان دادند و البته در مراسم ابتدای بازی با توجه به مشکلاتی که بین رحمتی و طالب لو وجود داشت، دروازه بان پیکان با طالب لو دست نداد.

فروزان در شرایطی این کار را انجام داد که به عقیده بسیاری این حرکت او اخلاقی نبوده است. روز گذشته بهرام افشارزاده این گلر سابق تیمش را به رعایت اخلاق و حفظ حرمت پیشکسوت دعوت کرد که البته حرف بی راهی هم نبود اما فروزان برای این کار نه چندان ورزشی دلایل خود را دارد بخصوص که جدا عقیده دارد جدایی اش از استقلال به واسطه حضور رحمتی رقم خورده است. اما نکته جالب این است که حرکت فروزان اولین دست ندادن لیگ برتری ها نیست. پیش از این در بازی پیکان و استقلال در فصل گذشته لیگ این اتفاق بین رحمتی و وحید طالب لو که در آن روز درون دروازه استقلال قرار گرفته بود رخ داده است.

1034064

1034065

1034168

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها