کد خبر : 1256452 | 10 مرداد 1394 ساعت 11:10 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار قهرمانی از تیم ملی "ب" منطقی نیست

شهنازی: نمی‌توانم جای اکبری باشم

کارشناس والیبال ایران گفت: نباید از تیم ملی "ب" در مسابقات قهرمانی آسیا انتظار قهرمانی داشت، چراکه شرایط این تیم خاص است.

شهنازی: نمی‌توانم جای اکبری باشم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس ناصر شهنازی، درمورد شرایط تیم ملی والیبال "ب" ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: شرایط تیم‌های ملی والیبال ایران در آسیا کاملاً متفاوت است. ما خود را از آسیا جدا کرده‌ایم و در کلاس جهانی بازی می‌کنیم. والیبال ایران قابلیت‌های زیادی دارد، اما کار تیم ملی "ب" در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار سخت است.

وی ادامه داد: تیم‌های استرالیا، چین، کره‌جنوبی، ژاپن و حتی قطر شرایط خوبی در این مسابقات دارند و می‌توانند برای ایران مشکل‌ساز شوند. امیدوارم تیم ملی والیبال "ب" ایران باتوجه به پتانسیلی که دارد بتواند بازی‌های خوبی انجام داده و قهرمان شود.

کارشناس والیبال ایران درمورد حضور پیمان اکبری در راس کادر فنی تیم ملی "ب" خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم اگر اکبری بتواند با یک تیم ملی کار کند و آن را به موفقیت برساند خیلی بهتر است. اکبری مربی جوان آینده‌داری است و من اصلاً نمی توانم تصور کنم که جای اکبری باشم و با چند تیم همزمان کار کنم، چراکه می‌دانم مدیریت کردن تیم‌ها چقدر سخت است. به نظرم فدراسیون والیبال می‌توانست به مربیان دیگر هم میدان دهد و از آنها استفاده کند.

شهنازی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران می‌تواند قهرمان شود یا خیر، تصریح کرد: قهرمانی در این مسابقات برای ایران راحت نیست، چراکه تیم‌های قدرتمندی در مسابقات حاضر هستند. زود است که بخواهیم درخصوص قهرمانی ایران در مسابقات صحبت کنیم. تیم ایران شانس زیادی دارد، اما تیم دیر تشکیل شد و تدارکات کافی نداشت و با این شرایط فکر می‌کنم نباید از تیم ملی "ب" انتظار قهرمانی داشت. بازیکنان ایران باید تلاش کنندتا بازی‌های خوبی انجام دهند و تجربه کسب کنند تا در نهایت پشتوانه مناسبی برای تیم اصلی باشند.

دیدگاه‌ها