کد خبر : 1256460 | 10 مرداد 1394 ساعت 11:22 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

یک گل و یک پاس گل ، خدارا شکر

منوچهری:حرفهای آقا فرهاد ضد گرمای اهواز بود

راه آهنی ها که اکثرا تصور دیگری نسبت به این تیم داشتند شروع بسیارخوبی در اهواز در مقابل فولاد داشتند.

منوچهری:حرفهای آقا فرهاد ضد گرمای اهواز بود
به گزارش "ورزش سه"، امین منوچهری در مورد کسب تساوی مقابل فولاد گفت: در فوتبال ایران بازیکنان از لحاظ فنی با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند و مهم این است که آنها بیشتر از لحاظ روحی و روانی آماده بازی کردن باشند. ما حتی می توانستیم 3 امتیاز را در اهواز بگیریم اما به رضای خدا راضی هستیم. شاید هر کس دیگری به جای آقای کاظمی بود دستشان را بالا می برد و تسلیم می شد ولی من قبل از بازی به شما گفتم مربی ما روح بزرگ دارد.

او در مورد اینکه چرا در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردند ادامه داد: خواست خدا بود شاید خدا خواست ما در بازی های بعدی بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم و نکات فنی را بیشتر رعایت کنیم. در ضمن گرمای زیاد هوا کار ما را مشکل کرده بود اما روح بزرگ آقا فرهاد و روحیه ای که به ما داد باعث شد آنقدر از لحاظ ذهنی خنک شویم که حتی با کاپشن وارد میدان شویم.

مهاجم راه آهن در مورد ضربه کاشته ای که زد و تبدیل به گل شد نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می کنم آن گل حاصل تلاش همه بچه ها بود. خداوند را بابت زدن یک گل و دادن یک پاس گل شاکرم.

منوچهری در پایان در مورد دیدار با سایپای کرج یعنی تیم سابقش در هفته دوم از سری مسابقات لیگ برتر افزود: سایپا همیشه مثل خانه من می ماند وقتی از پله های باشگاه بالا می روم و از راهرو رد می شوم و عکس هایم را می بینم و اینکه می بینم سایپایی همچنان برای من احترام قائلند بسیار خوشحال می شوم.

دیدگاه‌ها