کد خبر : 1256463 | 10 مرداد 1394 ساعت 11:28 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

نوربخش: تکرار قهرمانی جهان محال است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به شرایطی که در کشتی فرنگی جهان به وجود آمده و شرایطی که ایران دارد امسال کار سختی در مسابقات جهانی پیش رو خواهیم داشت.

نوربخش: تکرار قهرمانی جهان محال است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ناصر نوربخش، درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه مسابقات جهانی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در کشتی فرنگی جهان به وجود آمده و شرایطی که ایران دارد، امسال کار سختی در مسابقات جهانی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: زمان کمی تا مسابقات جهانی داریم و باید در مدت باقی‌مانده تلاش کنیم با برطرف کردن نقاط ضعف و آنالیز خوب حریفان برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنیم، هر چند که می‌دانیم کار سختی داریم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره نفرات اعزامی به مسابقات جهانی لاس‌وگاس عنوان کرد: ترکیب تیم تقریبا مشخص است چرا که در بیشتر اوزان نفرات برتر انتخابی تیم ملی عازم مسابقات جهانی می‌شوند و در اوزانی هم که کادر فنی دچار تردید بود با اعزام نفرات به تورنمنت لهستان تکلیف مشخص شد و شاید تنها یک یا دو وزن مانده باشد که به جمع‌بندی نرسیده باشیم که ترکیب نهایی 15 روز مانده به مسابقات جهانی اعلام خواهد شد.

نوربخش درباره شرایط به وجود آمده در اوزان 66 و 130 کیلوگرم خاطرنشان کرد: در وزن 66 کیلوگرم بعد از ارزیابی زیدوند و گرایی یک نفر اعزام مسابقات جهانی خواهد شد اما در سنگین وزن شرایط متفاوت است چرا که هیچ‌کدام از نفرات ما در لهستان انتظارات را برآورده نکردند و با توجه به کناره‌گیری باباجان‌زاده شرایط متفاوتی در این وزن خواهیم داشت.

وی درباره احتمال حضور علیاری در سنگین وزن در مسابقات جهانی گفت: به نظر می‌رسد بهترین گزینه در این مورد حضور علیاری در 130 کیلو باشد، البته این موضوع ابتدا باید در شورای فنی مطرح و بررسی شود و در نهایت در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

دیدگاه‌ها