کد خبر : 1256474 | 10 مرداد 1394 ساعت 11:49 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی، افشین و حسینی، سه ضلع مثلث

مثلث درخشان سربازهای ملوان (عکس)

بازیکنان سرباز تیم ملوان که بعد از مدت ها در بازی این تیم مقابل ذوب آهن به میدان رفتند توانستند نمایش ویژه ای داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی، آرش افشین دو بازیکنی بودند که به دلیل مشکلات مربوط به کارت پایان خدمت شان به جمع بندرنشینان اضافه شدند، این دو بازیکن که در بازی دیروز این تیم مقابل ذوب آهن به میدان رفتند علیرغم تقریبا یک فصل بازی نکردن، توانستند نمایش ویژه ای داشته باشند و با درخشش خود زمینه پیروزی انزلی چی ها در اولین بازی لیگ پانزدهم را به وجود بیاورند.

1034271

1034270

حسین ماهینی در دفاع راست، یادآور روزهای اوج خود در همین تیم ذوب آهن و پرسپولیس بود و با حرکات خود تدابیر قلعه نویی را در زمین به خوبی پیاده کرد و آرش افشین نیز علاوه بر تلاش خود در نیمه اول، تنها گل ملوان را در نیمه دوم پایه ریزی کرد و توانست توپ برگشتی پنالتی که خود گرفته بود را درون دروازه ذوبی ها قرار دهد.
1034269

البته به این جمع باید سیدحسین حسینی دروازه بان این تیم را هم اضافه کرد که در پانزده دقیقه پایانی بازی دیروز توانست در سه مورد با واکنش های فوق العاده خود، دروازه ملوانان را بسته نگه دارد. این دروازه بان جوان که دومین سال خدمت سربازی خود را در این تیم می گذراند با عملکرد دیروز خود پیغامی را برای مربیان تیم ملی فرستاد که نگاه ویژه تری به وی داشته باشند.
1034268

دیدگاه‌ها