کد خبر : 1256479 | 10 مرداد 1394 ساعت 12:06 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

طباطبایی:

بهترین اردوهای برون مرزی را در نظر داریم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: بهترین اردوهای برون مرزی را برای دوندگان سرعت در نظر داریم.

بهترین اردوهای برون مرزی را در نظر داریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم سیدحسن طباطبایی با بیان اینکه کار ما تازه آغاز شده است، اظهار داشت: از اواخر هفته گذشته برنامه‌ریزی ما برای حضور موفق در بازی‌های المپیک ریو آغاز شد. در حال حاضر هدف اصلی و مهم ما حضور دوندگان سرعت کشورمان در فینال بازی‌های المپیک است. این موضوع اصلا دور از دسترس نیست چرا که باور داریم ظرفیت ورزشکاران سرعت ایران خیلی بالا است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برپایی اردوهای برون مرزی و شرکت در مسابقات مختلف برای دوندگان سرعت ایران آغاز شده و در مراحل نهایی خود قرار دارد. این دوندگان پس از مسابقات جهانی به حداقل دو تا سه اردوی برون مرزی اعزام می‌شوند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی یادآور شد: برای شرکت در این اردوها هیچ‌گونه مشکلی مالی نداریم. همین جا قول می‌دهم که دوندگان سرعت ایران به بهترین اردوهای ممکن اعزام شوند.

طباطبایی گفت: لیلا رجبی هم پس از مسابقات جهانی به بلاروس اعزام خواهد شد و در این کشور اردوهای آماده‌سازی خود را پیگیری خواهد کرد.

وی عنوان کرد: حمایت از ورزشکاران در دستور کار ما قرار دارد. پس از کسب سهمیه‌های المپیک اعلام کردیم که حقوق این ورزشکاران المپیکی و مربیان آنها 50 درصد افزایش یابد. ما قعا باز هم شانس برای کسب سهمیه خواهیم داشت. به جز احسان حدادی در یکی دو رشته دیگر، سه ورزشکار ایران احتمالا المپیکی خواهند شد. به طور مثال کیوان قنبرزاده در مرز رسیدن به سهمیه المپیک قرار دارد. به زودی مقدمات حضور مربی خارجی را برای او فراهم خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی افزود: یکی دیگر از تصمیمات مهم ما در فدراسیون این است که برای مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان تمام مربیان ورزشکاران حاضر در این مسابقه را اعزام خواهیم کرد. این برای نخستین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد زیرا بر این باورم که احترام مربیان همواره باید حفظ شود.

دیدگاه‌ها