کد خبر : 1256484 | 10 مرداد 1394 ساعت 12:14 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

قهرمان رفت

انصراف ثامنی‌ها از تیمداری در لیگ هندبال

باشگاه ثامن‌الحجج انصراف خود از تیمداری در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

انصراف ثامنی‌ها از تیمداری در لیگ هندبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اول مردادماه امسال مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر در سال 94 برگزار شد که بر این اساس مسابقات در دو گروه «الف» و «ب» و با حضور 14 تیم از روز هشتم یا دهم شهریور ماه آغاز می‌شود، اما باشگاه ثامن‌الحجج که دو نماینده از سبزوار و مشهد در لیگ برتر دارد از تیمداری در این دوره از مسابقات انصراف داد. تیم ثامن الحجج سبزوار سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود.

مسئولان باشگاه ثامن از مبالغ قرارداد بازیکنان بسیار ناراحت هستند و می‌گویند که برخی باشگاه‌ها که سال گذشته بدون برگزاری مسابقه‌ای به لیگ برتر آمدند و نماینده ایران در آسیا هم شدند تمام قیمت‌ها را بالا برده‌اند و به بازیکنی که 40-50 میلیون تومان قرارداد داشته پیشنهاد 120-130 میلیونی داده‌اند.

ثامنی‌ها اعلام کرده اند که برای سال آینده تصمیم دارند به تیم‌های پایه باشگاه خود توجه کنند و اقداماتی را برای ساخت و ساز مکان‌های ورزشی انجام دهند.

طبق قرعه‌کشی در گروه «الف» رقابت‌های لیگ برتر هندبال تیم‌های ثامن الحجج سبزوار، فولاد مبارکه سپاهان، ب آ فارس ، نفت و گاز گچساران، سنگ آهن گهر زمین و مس کرمان حضور دارند. تیم دیگر این گروه هنوز قطعی نشده و به زودی اعلام می‌شود.

همچنین در گروه «ب» تیم‌های ثامن الحجج مشهد، هپکوی اراک، شهرداری تبریز، سنگ آهن بافق یزد، نیروی زمینی ارتش، فرهنگی ورزشی کاشان و منیزیم فردوس حضور دارند.

دیدگاه‌ها