کد خبر : 1256488 | 10 مرداد 1394 ساعت 12:27 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

بقیه تیمهای لیگ برتری شرایطشان مثل ما است

بختیاری زاده: هنوز در شوک بازی با صبا هستم

سیاوش بختیاری زاده مربی استقلال خوزستان عنوان کرد هنوز در شوک و استرس بازی مقابل صبا هستم.

بختیاری زاده: هنوز در شوک بازی با صبا هستم
بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بعد از بازی زمانی که وارد کنفرانس مطبوعاتی شدم به خبرنگارها گفتم که توقع داشتم که برای من دست بزنید. علتش هم این بود که من فقط سه روز با تیم تمرین کرده بودم.

هنوز در شوک بازی با صبا هستم

بازی اول ما در مقابل صبا با تساوی به پایان رسید ولی من هنوز در شوک و استرس بازی اول هستم. فشار روحی و روانی اینکه آن سوی میدان در مقابل مربی بزرگی مثل دایی بازی داشتیم و از طرفی هجمه هواداران علاقمند به استقلال که ما را سخت می کند و البته کلا فشار بازی کردن در لیگ برتر زیاد است. خدا را شکر که توانستیم با توکل به خدای متعال اولین امتیاز را دشت کنیم.

وضعیت بقیه تیمها هم بهتر از ما نیست

در مورد این صحبت من در کنفرانس مطبوعاتی که به خبرنگارها گفتم برای من دست بزنید سوال می کنید باید بگویم که علت این حرف من این بود که من تنها سه روز با بازیکنانم کار کردم. بعد خبرنگارهای قم از من می پرسند که چرا استقلال اهواز بسته بازی می کرد. فکر می کنم با توجه به فرصت کمی که ما در اختیار داشتیم با این وجود مردانه فوتبال بازی کردیم. درست است که صبا هم دیر کارش را شروع کرده است ولی آنها از ما جلوتر بودند چون بازیکنان با تجربه تری داشتند. البته من سایر بازیها را که دنبال کردم فکر می کنم حتی وضعیت تیمهایی که زودتر از ما تمریناتشان را شروع کردند خیلی بهتر از ما نیست.

خوزستان می توانست 4 تیم در لیگ برتر داشته باشد

خیلی معتقدند که لیگ امسال به دلیل حضور سه استقلال یعنی استقلال تهران، استقلال اهواز و استقلال خوزستان تعجب می کنند. ولی با توجه به علاقمندی که مردم خوزستان به استقلال دارند اگر فقط از خوزستان چهار استقلال در لیگ باشد جای تعجب ندارد. دوست دارم شما یکبار به تمرینات ما سر بزنید آن وقت می بینید ه در آن هوای گرم حضور پر شور 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه چه معنی دارد.

بازی با صبا تدارکاتی بود

من از همه مردم و رسانه ها تشکر می کنم و از آنها می خواهم که بدانند استقلال اهواز نیاز به زمان دارد بازی در مقابل صبا برای ما دیدار تدارکاتی محسوب می شود و زمان می برد تا ما بتوانیم به هماهنگی برسیم و برنامه های تاکتیکی مان را عملی کنیم.

دیدگاه‌ها