کد خبر : 1256490 | 10 مرداد 1394 ساعت 14:01 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ده‌روسی:فصل‌قبل‌دراروپا‌خیلی‌مغرورانه‌بازی‌کردیم

دنیله ده روسی، هافبک رم عنوان کرد که فصل گذشته در چمپیونزلیگ، خیلی مغرورانه ظاهر شدند و همین موضوع باعث نتیجه نگرفتن آنها شد.

ده‌روسی:فصل‌قبل‌دراروپا‌خیلی‌مغرورانه‌بازی‌کردیم
به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی فصل گذشته در چمپیونزلیگ با برتری 5-1 مقابل زسکا، شروع بسیار خوبی در رقابت ها داشت و سپس با کسب تساوی مقابل سیتی در منچستر، روند خوبش را ادامه داد ولی سپس شاگردان گارسیا 7-1 مقابل بایرن شکست خوردند و در نهایت از مرحله گروهی حذف شدند. ده روسی ابراز امیدواری کرد که این اتفاقات در فصل جدید رخ ندهد.

او گفت:" پیش از بازی بایرن مونیخ به کنفرانس مطبوعاتی رفتم و خوشبین بودم. پس از بازی، همه ی ما قبلو داشتیم که خیلی جسورانه شورع کردیم و همین باعث شد که چنین نتیجه ای رقم بخورد و در نهایت کارمان سخت شود. این تجربه به ما کمک می‌کند که بتوانیم برای تیم‌های سطح بالا، مشکل ایجاد کنیم."

ده روسی، یووه را شانس اول قهرمانی فصل بعد می‌داند. او در این رابطه گفت:" به نظر یوونتوس نسبت به فصل قبلش در فصل گذشته ضعیف تر بود. ولی آنها فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و چهارمین قهرمانی پیاپی را کسب کرده و به فینال اروگا رسیدند. وقتی تیمی چنین نتایجی کسب می‌کند، بدون شک مدعی قهرمانی خواهد بود."

دیدگاه‌ها