کد خبر : 1256492 | 10 مرداد 1394 ساعت 12:35 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

داور پنالتی ما را نگرفت

منصوریان : تراکتور حتی یک شانس گل نداشت

سرمربی نفت تهران می گوید تراکتور توان خلق موقعیت جدی روی دروازه نفت را نداشته است .

منصوریان : تراکتور حتی یک شانس گل نداشت
به گزارش "ورزش سه" ، کمی بعد از برگزاری اولین بازی فصل علیرضا منصوریان در باره بازی بزرگ هفته در تبریز و البته ادامه مسابقات حرف می زند :

هدفمان یک امتیاز بود
مانند فصل گذشته برای شروع لیگ برنامه داشتیم. فصل قبل هم در اولین بازی به مصاف پرسپولیس رفتیم که ابتدا هدف‌مان کسب یک امتیاز بود و بعد از آن به دنبال سه امتیاز بازی بودیم.

در بهترین زمان با تراکتور بازی کردیم
در این فصل هم با توجه به اتفاقات پایانی لیگ چهاردهم و اینکه در هفته نخست لیگ پانزدهم دوباره با این تیم روبرو شدیم، در واقع می‌توان گفت شاهد یک فینال زودرس بودیم. تراکتورسازی سربازان ستاره زیادی را در این فصل جذب کرده که تیم خطرناکی است اما هنوز با هم هماهنگ نیستند، بنابراین در بهترین زمان ممکن در لیگ پانزدهم با این تیم بازی کردیم.

تراکتور شانس گلزنی نداشت
هدف‌مان در نیمه نخست این بازی این بود که با بررسی شرایط بازی از دروازه خود حفاظت کنیم و در نیمه دوم هم برای سه امتیاز به میدان برویم. به اعتقاد من مهمترین اتفاق بازی این بود که تراکتورسازی به هیچ‌وجه نتوانست شانس جدی گلزنی داشته باشد. پیامد دوم این بازی هم برای ما این بود که می‌توانستیم روی دو موقعیت و ضربه خوب ارسلان مطهری سه امتیاز را به دست آوریم اما اینطور نشد.

داور پنالتی ما را نگرفت
در نیمه اول مطهری توپی را پشت مدافع تراکتورسازی انداخت و فرار کرد که بازیکن حریف با خطا او را متوقف کرد. این حرکت حداقل می‌توانست یک کارت زرد برای بازیکن تراکتورسازی به دنبال داشته باشد. در دقیقه 89 یا 90 بازی هم فکر می‌کنم بازیکن تراکتورسازی روی مطهری مرتکب خطای پنالتی شد. البته با توجه به اینکه من از صحنه دور بودم نمی‌توانم با قاطعیت درباره آن اظهارنظر کرده و باید فیلم بازی را ببینم، هرچند که نیمکت‌نشینان ما اعتقاد داشتند خطای پنالتی صورت گرفته است. البته مطهری هم در نیمه اول می‌توانست از داور بازی به دلیل تمارضی که انجام داده یک کارت زرد دریافت کند. در این صحنه فکر می‌کنم داور مراعات او را کرد و در مجموع داور قضاوت خوبی داشت و پیش‌بینی نمی‌کردم اینقدر قضاوت خوبی داشته باشد.

می توانستیم سه امتیاز بگیریم
می‌توانستیم سه امتیاز را از اولیویرا و تیمش را بگیریم. با توجه به اینکه تونی می‌دانست تیم ما چگونه بازی می‌کند اجازه نمی‌داد خط دفاعش بالا بیاید. در مجموع باید بگویم تراکتورسازی تیم خوبی دارد که چهار یا پنج هفته زمان می‌برد تا به هماهنگی کامل برسد. ما در این بازی دو هدف داشتیم که خوشبختانه به هدف اول خود که کسب یک امتیاز بود رسیدیم، هرچند همانطور که گفتم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را هم بگیریم.

رضایت کامل از تیم
نسبت به اینکه نخستین بازی خود را در لیگ پانزدهم در خانه حریفی همچون تراکتورسازی انجام دادیم، از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم. ما باید سعی کنیم در طول هفته تا قبل از بازی با صبای قم روی کارهای تاکتیکی تیم کار بیشتری انجام دهیم.از خریدهایی که در فصل نقل‌وانتقالات داشتیم، خیلی راضی هستم. چه آنهایی که مقابل تراکتورسازی بازی کردند و چه آنهایی که بازی نکردند. هرچند که به تدریج از سایر بازیکنان هم استفاده کرده و آنها را به ترکیب اصلی اضافه خواهیم کرد.

ورود به لیست 18 نفره سخت است
در مجموع باید بگویم بین بازیکنان ما یک رقابت سخت وجود دارد که این رقابت بین 11 بازیکن اصلی و حتی بین 18 بازیکنی که هر بازی در لیست‌مان قرار می‌گیرد، انجام می‌شود. اکنون ورود به لیست 18 نفره نفت خیلی سخت شده است.

بدنسازی نکرده ها شاداب ترند
در حال حاضر تیم‌هایی که دیر بسته شده‌اند، شاداب‌تر از تیم‌هایی هستند که بدنسازی حرفه‌ای کرده‌اند اما کار برای کادرفنی آن تیم‌ها در طول فصل مطمئناً سخت خواهد شد، به این دلیل که فصل بدنسازی نداشته‌اند. ما باید بدنسازی اساسی می‌کردیم، به این دلیل که با احتساب بازی‌های جام حذفی و لیگ، 43 بازی را برای تیم‌مان در نظر گرفته‌ایم. اگر در فصل آینده 42 یا 43 بازی انجام دهیم در مسیر قهرمانی آسیا قرار خواهیم گرفت و امیدوارم تعداد بازی‌های ما در فصل پیش‌رو به 50 بازی برسد تا بازیکنان ما احساس کنند در مسیر قهرمانی آسیا قرار گرفته‌اند.

بازی هفته آینده با صبا
من هفته اول لیگ را که دیدم متوجه شدم، لیگ سختی را پیش‌رو داریم. بنابراین بازی با صبا هم آسان نیست. ما چون تماشاگر نداریم بازی به همه بازی‌ها اینطور نگاه کنیم که میهمان هستیم و با بالا بردن وحدت تاکتیکی و همدلی این نقطه ضعف را بپوشانیم. من دیشب فیلم بازی‌های صبا را دیدم و مطمئن باشید یک برنامه مناسب برای کسب سه امتیاز مقابل صبا داریم. هرچند با آمدن دایی به این تیم روحیه بازیکنان آنها بالاتر رفته است.

دیدگاه‌ها