کد خبر : 1256515 | 10 مرداد 1394 ساعت 13:17 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد رقیب شیرین تیم‌های ضعیف

نگاهی به آمار بازی‌های فصل گذشته تیم فولاد خوزستان نشان می‌دهد که این تیم در برابر رقبای ضعیف بسیار رئوف ظاهر می‌شود و آن‌ها را با امتیاز بدرقه می‌کند.

فولاد رقیب شیرین تیم‌های ضعیف
به گزارش "ورزش سه" این تیم قدرتمند خوزستانی در رقابت‌هایی که با تیم‌های ضعیف و آسیب‌پذیر جدول داشته، بازی را بدون امتیاز و یا حداکثر با یک امتیاز تقدیم رقیبش کرده تا توانش را در برابر تیم‌های سرحال و آماده نشان دهد. شاید راه‌آهن تنها تیم ضعیفی باشد که در فصل پیش با سه گل خورده در برابر فولاد خوزستان عقب نشست؛ اما با آغاز لیگ پانزدهم با وجود آماده نبودن، ابتدا از فولاد پیش افتاد و در نهایت یک امتیاز را از اهواز با خود به خانه برد.

همچنین در دیدار هفته اول دو تیم راه‌آهن و فولاد، با ترکیبی از تیم اسکوچیچ روبرو شدیم که شاید در هفته‌های آتی دستخوش تغییراتی شود. فولاد با چپ‌هایی که در لیست انتظار قرار دارند، همچنان منتظر بهبود شرایط فیزیکی مهرداد جماعتی است و نتوانست با امیرحسین فشنگچی ناآماده وارد زمین شود و خالدی جای خالی این دو نفر را پر کرد.
بازیکن دیگری که برخلاف حدس و گمان‌ها وارد زمین بازی شد، کسی نبود جز هادی حبیبی نژاد؛ جوانی که به جای مهدی بدرلو نشست تا در بازی اول نشان دهد که به راستی ایمان مبعلی دیگری ظهور خواهد کرد یا نه .

با این شرایط ، به نظر می‌رسد فولاد هنوز ترکیب اصلی خود را قطعی نکرده و باید بازی هفته دوم این تیم مقابل پدیده و هفته‌های بعد را رصد کرد.

دیدگاه‌ها