کد خبر : 1256530 | 10 مرداد 1394 ساعت 13:51 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی تیم اروپا مقابل آسیا در پینگ‌پنگ بین قاره‌ای

در پینگ‌پنگ بین قاره‌ای عالمیان باخت

تیم منتخب اروپا در نخستین روز رقابت‌های بین قاره‌ای تنیس روی میز به پیروزی رسید.

در پینگ‌پنگ بین قاره‌ای عالمیان باخت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در نخستین روز از رقابت‌های بین قاره‌ای که در ژانگ‌ژیانگ چین درحال برگزاری است، تیم‌ منتخب اروپا با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم آسیا به پیروزی رسید.

نوشاد عالمیان برترین پینگ‌پنگ باز ایران با رنکینگ 102 جهان که در جمع تیم منتخب آسیا حضور دارد، در مصاف با آندرج گاسینا از کرواسی که رنکینگ 34 جهان را در اختیار دارد،‌ با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

نتایج کامل دیدارهای امروز (شنبه) به شرح زیر است:

چانگ چیه یوآن (چین تایپه) 3 - باستیان استیگر (آلمان) یک

گائونینگ (سنگاپور) صفر - روبرت گاردوس (اتریش) 3

مالونگ (چین) 3 - مارکوس فریتاس (پرتغال) صفر

تانگ پنگ (هنگ کنگ) یک - ولادیمیر سامسونوف (بلاروس) 3

نوشاد عالمیان (ایران) یک - آندرج گاسینا (کرواسی) 3

برای این رقابت‌ها جایزه‌ای 100 هزار یورویی در نظر گرفته شده که 60 درصد آن به تیم برنده و 40 درصد آن به تیم دوم داده می‌شود. البته این جایزه بر حسب رنکینگ بازیکنان به آنها اهدا خواهد شد. میزبان این شرایط را برای حضور قدرتمند تیم اروپایی در نظر گرفته است.

در تیم منتخب آسیا علاوه بر نوشاد عالمیان با رنکینگ جهانی 102، چهار پینگ‌پنگ باز برتر قاره کهن حضور دارند. "ما لونگ" برترین پینگ‌پنگ باز جهان از چین که در حال حاضر در جایگاه نخست رنکینگ جهانی ایستاده، "گائونینگ" از کشور سنگاپور که جایگاه 17 جهان را در اختیار دارد، "تانگ پنگ" از کشور هنک‌کنگ با رنکینگ 13 جهان و "چانگ چیه یوآن" از چین تایپه با رنکینگ جهانی 14 دیگر نفرات تیم منتخب قاره آسیا در رقابت‌های بین قاره‌ای هستند.

در تیم منتخب اروپا نیز "ولادیمیر سامسونوف" از بلاروس با رنکینگ 8 جهان، "مارکوس فریتاس" از پرتغال با رنکینگ 10 جهانی، "روبرت گاردوس" از اتریش با رنکینگ 23 جهان، "باستیان استیگر" از آلمان با رنکینگ 26 جهانی و ‌"آندرج گاسینا" از کرواسی با رنکینگ 34 جهانی حضور دارند.

دیدگاه‌ها