کد خبر : 1256533 | 10 مرداد 1394 ساعت 14:24 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

فقط وظیفه ام را انجام دادم

گردان: کلین شیت هایم را بیشتر می کنم

شهاب گردان دروازه بان سپاهان در اولین بازی لیگ برابر استقلال خوزستان بازی خوبی را انجام داد و در پایان این دیدار حسین فرکی از او تشکر کرد.

گردان: کلین شیت هایم را بیشتر می کنم
شهاب گردان در مورد این بازی و شرایط خودش به "ورزش سه" گفت: اولین بازی در لیگ همیشه سخت است و استقلال خوزستان نسبت به سال قبل فرق داشت و برای ما ناشناخته بود. ما در این بازی متاسفانه فوزیل و شیمبا را نداشتیم و هنوز به امادگی صد در صد نرسیده بودیم اما با اضافه شدن این بازیکنان و محرم می توانیم بازی های بهتری را انجام دهیم و خداراشکر در اولین بازی لیگ توانستیم سه امتیاز را بگیریم.ما در نیمه اول برابر استقلال خوزستان موقعیت های خوبی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و به همین دلیل کارمان گره خورد.

گردان در مورد عملکرد خودش و رضایت فرکی هم صحبت کرد: خداراشکر در این بازی خوب بودم و روی شروع مجددی که داشتم توانستم به تیم کمک کنم تا گل بزنیم. با گل مهدی شریفی زحمات ما به ثمر نشست و در اولین بازی هم توانستم دروازه را به کمک بازیکنان بسته نگه دارم. آقای فرکی به من لطف دارند اما این عملکرد دقیقا انتظاری است که من از خودم دارم و وظیفه من همین است و خوشحالم که در نهایت توانستم به برد تیمم کمک کنم.

این دروازه بان امیدوار است به تیم ملی دعوت شود و در همین رابطه گفت: دوست دارم بعد از دو سال دوری از تیم ملی دوباره دعوت شوم. آقای کی روش هم تمام بازی ها را می بییند و دوست دارم دوباره به تیم ملی برگردم. تمام تلاشم را می کنم تا آمار کلین شیت هایم را بالا ببرم.

دیدگاه‌ها