کد خبر : 1256534 | 10 مرداد 1394 ساعت 14:28 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی عجیب برای ذوب و مرد سال فوتبال ایران

حدادی فر: راه رفتن هم برایم سخت است

ذوب آهن و قاسم حدادی فر در همین هفته اول لیگ پانزدهم دچار بدشانسی شدند. حدادی فر که میدان دار ذوب آهن است با مصدومیت پاشنه پا مواجه شده. مصدومیتی که حتی راه رفتن را برای او سخت کرده است!

حدادی فر: راه رفتن هم برایم سخت است
در هفته اول لیگ پانزدهم، بدشانسی بزرگی سراغ ذوب آهن آمده. قاسم حدادی فر با آسیب دیدگی پاشنه پا مواجه شده. مصدومیتی که راه رفتن را هم برای او سخت کرده است.

حدادی فر در این مورد به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« بدشانسی در همین هفته اول سراغ ما آمد. از اردوی ترکیه پاشنه پایم درد می کرد اما تحمل کردم تا در لیگ بازی کنم. حتی مقابل ملوان هم به زور آمپول بازی کردم اما دیگر تحملش برایم سخت شده بود. دیگر نمی توانستم بازی کنم، چون درد شدیدی در پایم وجود داشت. به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت تا از بازی خارج شوم.»

حدادی فر در ادامه می گوید:« حتی راه رفتن هم برایم سخت شده. واقعا درد وحشتناکی در پایم است. نمی دانم دیدید یا نه که در زمین هم نمی توانستم بدوم. قرار است همراه پزشک ذوب آهن به متخصص مراجعه کنم تا ببینم چکار باید کنم. این امکان وجود دارد عمل کنم و یا اینکه طبق صلاحدید پزشک بتوانم همراه ذوب آهن باشم.»

حدادی فر در مورد بازی مقابل ملوان هم می گوید:« کیفیت زمین و هوا خوب نبود. بخصوص در نیمه اول که هوا شرجی بود و نمی شد نفس کشید. روی غافلگیری و با ضربه پنالتی یک گل خوردیم اما موقعیت های خوبی داشتیم که بتوانی جبران کنیم. این اتفاق نیفتاد تا در اولین بازی و در روزی که مستحق باخت نبودیم امتیازی کسب نکنیم.»

دیدگاه‌ها