کد خبر : 1256547 | 10 مرداد 1394 ساعت 14:52 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرلک: هدفم تیم المپیک و بزرگسالان است

میلاد سرلک، هافبک 20 ساله سپاهان، سورپرایز حسین فرکی برای اولین بازی این تیم در لیگ ئپانزدهم بود. سرلک اما درخشید تا یکی از بازیکنان موثر هفته اول لقب بگیرد.

سرلک: هدفم تیم المپیک و بزرگسالان است
میلاد سرلک، هافبک 20 ساله سپاهان یکی از بازیکنان موثر این تیم مقابل استقلال خوزستان بود. او هم دوید و هم جنگید تا به عنوان یک هافبک تدافعی وظیفه اش را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد. سرلک در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« خدا را شکر بازی خوبی بود. اولین بازی همیشه سخت است اما ما توانستیم تدابیر کادر فنی را در زمین پیاده کنیم و به سه امتیاز برسیم. البته موقعیت های دیگری هم داشتیم تا اختلاف را زیاد کنیم اما همین که سه امتیاز را گرفتیم خوب است.»

سرلک در ادامه می گوید:« در اردوی ترکیه و هر سه بازی تدارکاتی، آقای فرکی مرا در ترکیب اصلی قرار داد. حدس می زدم که این فصل بیشتر از فصل قبل بازی کنم. در بازی های تدارکاتی، هر خواسته ای که کادر فنی از من داشت برآورده کردم. فکر می کنم مقابل استقلال خوزستان نیز اینچنین بود. سعی کردم تمام خواسته های کادر فنی را اجرا کنم. خدا را شکر آقای فرکی در کنفرانس هم گفتند که از بازی ام رضایت دارند. من هم تلاشم را بیشتر می کنم تا در ادامه نیز بتوانم مفید باشم.»

سرلک برای دومین بار در لیگ برتر به میدان رفت. او در این باره می گوید:« نیم فصل اول فصل قبل هافبک های ما کم بودند اما برای نیم فصل دوم چند بازیکن جذب شدند. برای این فصل نیز دو بازیکن جدا شدند تا جا برای من و سایر بازیکنان باز شود. من فصل قبل و مقابل گسترش فولاد اولین بازی ام را در لیگ انجام دادم. فکر می کنم حدود 20 دقیقه بازی کردم اما حسین آقا ترجیح دادند تا این فصل و از ابتدا مقابل استقلال خوزستان بازی کنم. می خواهم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم و به تیم کمک کنم. دوباره بازی کردنم نیز نظر سرمربی تیم است.»

سرلک از اهدافش نیز صحبت می کند:« امیدوارم که بتوانم با بازی های بیشتر به سپاهان کمک کنم. امسال تیممان برای قهرمانی آسیا می جنگد. چندین بار در لیگ قهرمان شده ایم و حالا باید قهرمان آسیا شویم. من در تیمهای نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور داشته ام و حالا هدفم رسیدن به پیراهن تیم المپیک و بزرگسالان است. خیلی امیدوارم تا با درخشش در ترکیب سپاهان بتوانم به اهدافم برسم.»

دیدگاه‌ها