کد خبر : 1256549 | 10 مرداد 1394 ساعت 15:00 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

وقفه در بازی به نفع راه آهن شد

ابراهیمی : داور پنالتی فولاد را نگرفت

حسین ابراهیمی دیروز اولین بازی اش را برای فولاد انجام داد و اعتقاد داشت در این بازی بدشانس بودند.

ابراهیمی : داور پنالتی فولاد را نگرفت
حسین ابراهیمی در مورد تساوی خانگی برابر راه آهن به "ورزش سه" گفت: به نظر من بازی با راه آهن بد نبود اما مشکل اصلی ما زمین مسابقه بود و نتواسته بودند از چمن زمین خوب نگه داری کنند. البته هر دو تیم در این زمین بازی کردند و ببینید در این شرایط چطور راه آهن به گل رسید. ما هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما بدشانسی آوردیم.اگر در پانزده دقیقه اول از فرصت هایمان استفاده می کردیم شاید بازی اینطور پیش نمی رفت.

او از داوری در این بازی انتقاد کرد و گفت: داوری امروز خیلی بد بود و داور باید خطایی که روی شریفات انجام شد را پنالتی می گرفت. داور تمام صحنه های پنجاه-پنجاه را به نفع حریف سوت زد. باید بگویم بعضی از داوران زحمات 90 دقیقه ای یک تیم را به هدر می دهند.

ابراهیمی اعتقاد دارد وقفه خنک کردن در بازی کار اشتباهی است و در همین مورد گفت: این کار اشتباه است و ما باید از تمام شرایط میزبانی استفاده کنیم. این کار برای حریف خوب بود که به آنها اجازه استراحت و رفع خستگی می داد اما ما به بازی در این شرایط باید عادت کنیم.شرایط فولاد امسال خوب است و امیدوارم بتوانیم با هواداران خوزستانی تیم را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

دیدگاه‌ها