کد خبر : 1256554 | 10 مرداد 1394 ساعت 15:14 | 22.9K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی فولاد تهدید کرد

اسکوچیچ: دیگر روی این چمن بازی نمی کنیم

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد تاکید کرد که به هیچ عنوان اهل بهانه آوردن نیست ولی زمین غدیر برای برگزاری مسابقه مناسب نبود.

اسکوچیچ: دیگر روی این چمن بازی نمی کنیم
اسکوچیچ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: از هواداران فولاد می خواهم که تیم را حمایت کنند و در مقابل من هم تیم خوب را به آنها هدیه می دهم.

در مقابل راه آهن کار خیلی سختی داشتیم. همانطور که دیروز بعد از بازی هم عنوان کردم مشکل اصلی ما مقابل راه آهن زمین ورزشگاه غدیر بود و این مساله برای ما مهم تر از راه آهن بود. چون راه آهن شکل دیگری از فوتبال را به نمایش گذاشت که دفاعی بازی می کرد و چشم به ضد حملات داشت و بیشتر نظرش روی توپهای بلند بود. بر خلاف آنها بازی ما سرعتی و روی زمین است و با آن چمن بلند نمی توانستیم تاکتیک خودمان را در زمین اجرا کنیم و مدام توپ به بالا و پایین و چپ و راست می رفت و بازیکن ما می بایست به جای تمرکز کردن روی بازی حواس خودش را به توپ بدهد تا ببیند به کجا می رود .

ادعای عجیب مسوول برگزاری!

متاسفانه چمن زمین غدیر اهواز خیلی بلند بود و من روز قبل به همین دلیل تمرین را تعطیل کردم و به مسوول برگزاری هم این نکته را تذکر دادم ولی در کمال تعجب او به من پاسخ داد که اگر چمن را کوتاه کنیم در پخش تلویزیونی خوب دیده نمی شود! شما چنین ادعای عجیبی را باور می کنید! متاسفانه این مساله روی سرعت بازیکنان فولاد تاثیر گذاشت و سرعت ما را گرفت. اگر باز هم زمین ها چنین شرایطی داشته باشد . من به تیمم اجازه نمی دهم تا در یک زمین بد به میدان برود.

در نهایت به تساوی رضایت دادم

از من در مورد بازی نه چندان خوب فولاد سوال می کنید باید بگویم که متاسفانه ما نتوانستیم از شانس هایی که داشتیم استفاده کنیم و همین مساله باعث شد تا بازیکنان ما عصبی شوند و در ادامه نتوانند همان روند خوب خودشان را دنبال کنند. در همین میان هم گل خوردیم و بعداز آن بازیکنان جوان ما در حالی که حسابی دست پاچه شده بودند هوادران ما هم آنطور که باید کارشان را انجام ندادند تا در نهایت من از کسب نتیجه تساوی راضی باشم.

اهل بهانه آوردن نیستم

لطفا همه به خاطر داشته باشند که من به هیچ وجه اهل بهانه آوردن نیستم و قصد ندارم با این حرفها هیچ چیزی را توجیه کنم. مطمئن باشید که فولاد تیم بسیار خوبی خواهد شد و این هدیه ما به هوادران است. از هوادران فولاد هم می خواهم که فقط خود تیم برایشان مهم باشد نه اینکه مدیر و مربی چه کسی است؟ باید دست به دست هم بدهیم چون لیگ سختی در پیش داریم.

دیدگاه‌ها